loading...
ایسوس گیم
ALI بازدید : 650 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call Of Duty Ghosts برای XBOXONE

 

Call Of Duty Ghosts | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call Of Duty Ghosts برای XBOXONE

| بازی به صورت Region Free  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۱/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOXONE
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
تصویر: (ISO (XGD4
زبان:  ENG
حجم فایل: ۳۹٫۸ GB
ریلیز: COMPLEX

اطلاعات بازی :

با یک سناریوی متفاوت و هم چنین تیره تر به همراه گیم پلی غنی تر شده و گرافیکی زیبا قسمتی جدیدی از Call Of Duty با نام Ghosts بازگشته تا یک بار دیگر خاطرات خوب سری MW را این بار در مسیری متفاوت تر برایمان زنده کند. عنوانی که این بار نسل بعدی را نیز هدف قرار داده و به همین علت همگان انتظار یک جهش فوق العاده را از Ghosts دارند، زیرا کم ترین توقع طرفداران این سری نیز از این عنوان چنین می باشد، به مانند تمامی قسمت های گذشته Activision تمرکز بسیاری را برای خلق یک اثر درخشان دیگر مربوط به داستان Ghosts گذاشته است داستانی که توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم و زمانی را روایت می کند که پس از یک رویداد ویرانگر که در توازن قدرت های جهانی تغییراتی بزرگ ایجاد می کند، دیگر کشوری چندان به ایالات متحده اهمیت نمی دهد و دیگر کسی این کشور را به عنوان یک ابر قدرت به رسمیت نمی شناسد، حکایت آینده ی آمریکا به مانند کشورهایی شده که خودش روزی به علت ضعیف بودن آن ها ادعای مالکیتشان را داشته بود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

حال بازی ما را به ده سال پس از این تغییرات بزرگ می برد و این بار داستان یک گروه از سربازان را بازگو می کند ، سربازانی که تنها بازمانده های باقی مانده از نیروهای special ops forces می باشند. نقش اصلی این گروه نیز دو برادر هستند که می خواهند همچنان به عنوان بخشی از گروه Ghosts باقی بمانند و این گروه Ghosts جنگ پنهانی را علیه دشمنی که چنین تغییراتی را به وجود آورده آغاز می کنند، جنگی که پیامد های وسیعی برای خودشان و بقایای آمریکا در پی خواهد داشت. نکته ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه های گذشته، مأموریت های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت های فرعی CoD Ghosts را انجام دهد، می بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم هایی را جمع آوری کند که به وسیله ی آن ها بازیکنان می توانند مأموریت های جدیدی را باز کنند، ممکن است بازیکنی هیچ کدام از این آیتم ها را پیدا نکند، در این صورت وی شانس خود را برای تجربه کردن مأموریت های بیشتر از دست خواهد داد، سازندگان بیشتر از همه روی روابطی که بین شخصیت های بازی شکل می گیرد مانور زیادی داده است. زیرا شخصیت اصلی بازی دو برادر هستند که حاضرند برای یکدیگر فداکاری کنند و این حس به زیبایی در این نسخه تداعی شده است. COD Black Ops II اولین نسخه از این سری بود که در آن، Set-Pieceها به طور کامل برنامه ریزی نشده بودند و روایت بازی را از حالت کاملاً خطی خارج کرد و در نتیجه با واکنش های مثبت روبرو شد. با این حال IW در این نسخه هم قصد دارد راه Treyarch را ادامه دهد و گزینه های زیادی را روی میز قرار دهد تا بازیکنان بتوانند خودشان ادامه ی داستان را انتخاب کنند، شاید برگ برنده ی سری Call of Duty تا الان، گیم پلی آن بوده است که سازندگان این سری با اضافه کردن المان های جدیدی موفق شدند که این سری را به پرطرفدارترین فرنچایز تاریخ تبدیل کنند. در واقع CoD بیشتر قصد دارد که بازیکنان یک تجربه ی سینماتیکی از آن داشته باشند. صحنه هایی در طول مأموریت های بازی رقم می خورند که پر از هیجان و دلواپسی های فراوان خواهند بود، اولین چیزی که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموریت هایی است که قرار است در دریاها و یا حتی اقیانوس ها انجام شود، تعقیب و گریز در زیر آب و میان جلبک ها به طور قطع برای شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار یکی از قابلیت های جدیدی است که می تواند به بازیکنان کمک بسیار زیادی کند. هم چنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در زیر آب، بازیکنان شاهد نبرد های سنگین خواهند بود، مأموریت های بازی به طور کلی وسیع تر شده است و سگ ها هم نقش بسیار پر رنگی را در طول بازی ایفا می کنند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Call Of Duty Ghosts برای XBOXONE | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call Of Duty Ghosts برای XBOXONE | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call Of Duty Ghosts برای XBOXONE | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call Of Duty Ghosts برای XBOXONE | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call Of Duty Ghosts برای XBOXONE | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call Of Duty Ghosts برای XBOXONE | تاپ 2 دانلود

توجه :

به تازگی Team Xecuter که سابقه ی بسیار بالایی در هک کنسول های مایکروسافت دارد(Xbox و Xbox360 توسط این گروه هک شده بودند) توانسته است اولین بازی Xbox One با نام Call Of Duty Ghosts را به صورت کامل هک کند.حالا ما هم تصمیم گرفیتم این بازی رو در سایت قرار بدیم. باتوجه به اینکه هنوز کنسول XBOXONE هک نشده احتمال داره این بکاپ بازی در موقعه ای که کنسول هک شد قابل اجرا نباشه اما باز احتمال اجرا شدن هم داره. از این به بعد هر بازیی که برای کنسولهای PS4 و XBOXONE لیک بشه در سایت قرار خواهد گرفت. به امید اون روزی که این دو کنسول بخصوص PS4 هک بشند.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۲:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۳:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۴:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۵:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۶:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۷:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۸:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۹:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۲:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۳:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۴:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۵:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۶:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۷:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۸:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۹:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۲:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۳:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۴:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۵:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۶:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۷:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۸:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳۹:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴۰:Direct Link

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 1,703
  • بازدید کلی : 87,319
  • کدهای اختصاصی


    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • کد بستن راست کلیک

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا