loading...
ایسوس گیم
ALI بازدید : 2353 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

Resident Evil 6 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

RE6 pc cover small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

 

بخش داستانی ایدا از صحنه های اکشن کمتری نسبت به RE4 و RE5 برخوردار است و همچنین معماهای بیشتری را پیش روی شما قرار می دهد که برخی از آن ها با توجه به قوانین فیزیک حل می شوند. موضوع جالب دیگری که در شخصیت ایدا با آن مواجه می شوید، این است که او نیز با اکثر قهرمان های این روزهای بازی ها مانند لارا کرافت (Lara Croft)، پرافت (Prophet) و کانر (Connor) یک تیر و کمان در اختیار دارد و به وسیله آن تیرهای آتشین پرتاب می کند.

این تیر و کمان برای از بین بردن چند زامبی به صورت همزمان بسیار کاربرد خواهد داشت و حتی در حل کردن بسیاری از معماهای بازی نیز به کمک شما خواهد آمد. زمانی که کنترل ایدا را به دست می گیرید، مشاهده می کنید که میزان مهمات در این قسمت بسیار کم است و حتی زمان بیشتری را هم باید برای تعویض خشاب صرف کنید. بر خلاف ۳ داستان اصلی بازی که شخصیت های این عنوان یک همراه در کنار خود دارند، قسمت مربوط به ایدا را تک نفره تجربه خواهید کرد. البته این موضوع به این معنا نیست که در این قسمت ها کاملاً تنها هستید، بیشتر زمان ها این بخش را با لیان و هلنا خواهید بود که هوش مصنوعی بازی کنترل آن ها را به دست گرفته است.

این موضوع تنها به این معنا است که این بخش را نمی توانید با فرد دیگری بازی کنید. در بخش داستانی مربوط به ایدا، اطلاعات بیشتری درباره هلنا و خواهر او دبرا (Debra) بدست می آورید. در این دمو مشاهده می کنید که دکتر درک سیمونز (Derek C. Simmons) آزمایش های زیادی را روی دبرا انجام داده است. هلنا سعی می کند تا خواهرش که اکنون یک انسان نیمه زامبی است را آرام کند، اما ایدا، دبرا را با تیر و کمانش می کشد. در بخش ویژه ایدا، با Bossهای مختلفی روبرو می شوید که برای از بین بردن آن ها نیاز به مهمات ندارید و لیان و هلنا در این کار به شما کمک زیادی خواهند کرد. با معرفی بخش داستانی مربوط به ایدا، مشخص شد که RE6 سه برابر بزرگتر از عنوان قبلی است و ترس، معماها و زمان بازی کردن بیشتری را در خودش قرار داده است. همچنین اطلاعات زیادی در این نسخه قرار داده شده که ارزش این بازی را زیاد کرده اند. در کنار این قسمت ها باید به بخش چندنفره نیز اشاره کرد که بزرگتر از نسخه قبلی شده و المان های جدیدی در آن به کار رفته اند.

منبع توضیحات : پردیس گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista®, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 16 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: Intel® CoreTM 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD PhenomTM II X4 3 Ghz or better
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 16 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better

 

تصاویری از محیط بازی:

RE6 screenshots 01 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC RE6 screenshots 02 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

RE6 screenshots 03 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC RE6 screenshots 04 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

RE6 screenshots 05 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC RE6 screenshots 06 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

 

source دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

نسخه فشرده ۶٫۳ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. هنگامی که از شما دی وی دی شماره ۲ درخواست شد، آن را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و ادامه نصب را انجام دهید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC دانلود DVD1 نسخه BlackBox:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC دانلود DVD2 نسخه BlackBox:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC - دانلود کرک نهایی RELOADED به صورت جداگانه

 



دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil: Revelations PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Resident Evil Revelations pc cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

 

dvd دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

گرافیک HD، این بازی را بسیار زیبا کرده و در نوع خودش جالب توجه به نظر می رسد. مدل شخصیت ها از نو طراحی شده اند و چندظلعی های (Polygon) بیشتری در آن ها به کار رفته اند. البته این موضوع در میان پرده های بازی دیده نمی شود و ضعف طراحی در این قسمت ها به خوبی دیده می شود. بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فضای داخلی کشتی SS Queen Zenobia خوب طراحی شده و دارای جزئیات قابل قبولی است. در Revelations گیم پلی واقعاً عالی است و می توان آن را با هر دو آنالوگ بازی کرد. در حالیکه قسمت کمی از بازی به نمایش درآمد، همه جذب فضاسازی های آن شدند، چون تجربه ای بسیار بهتر از نسخه ۳DS به همراه داشت.

برای این نسخه یک بخش جدید به نام Raid Mode نیز طراحی شده که به نوعی قسمتی جدید برای Mercenaries به حساب می آید و بازیکنان می توانند آن را به صورت تک نفره و یا Co-op آنلاین بازی کنند. در این بخش بازیکنان در موج های مختلف با دشمنان روبرو می شوند و در فواصل بین هر نوبت باید سلاح های خود را تقویت کنند. شخصیت های خوبی برای این قسمت طراحی شده اند که در بین آن ها هانک (Hunk) نیز دیده می شود. به نظر می رسد که دوستداران نسخه های کلاسیک از این بازی راضی خواهند بود. شاید بتوان Revelations را یکی از نسخه های موفق RE در این چند سال نامید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows® XP SP3/ Windows 7
Processor:Intel® Core™ 2 Duo 2.4Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD3850 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectSound supported with DirectX9.0c or better

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8

Processor:Intel® Core™ 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better, ATI Radeon™ HD6950 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectSound supported with DirectX9.0c or better

 

تصاویری از محیط بازی:

Resident Evil Revelations S1 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC Resident Evil Revelations S2 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

Resident Evil Revelations S3 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC Resident Evil Revelations S4 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

Resident Evil Revelations S5 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC Resident Evil Revelations S6 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

 

source دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که اگر هنگام بازی از شما درخواست برای ارسال اطلاعات بازی شما به سایت Residentevil.net شد، آن را کنسل نمایید و از این کار خودداری نمایید. بازی را هم توسط فایروال خود حتما بلاک کنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

نسخه فشرده ۵٫۷ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 


دانلود بازی ترسناک و معروف اقامتگاه شیطان Resident Evil 5

دسته‌بندی : اکشن | بخش بازی | ماجرایی

تیم ایرانیان دانلود امروز بازی معروف و ترسناک اقامتگاه شیطان 5 را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. اگر سری های قبل این گیم را بازی کرده باشید بی شک متوجه متفاوت بودن سبک و موضوع داستان این بازی نسبت به سایر بازی ها شده اید.Resident Evi l 5 توسط شرکت محبوب CapCom ساخته و عرضه شده است. این بازی پس از موفقیت چشمگیر خود در XBox360 و Ps3 و جذب طرفداران زیادی، نسخه PC آن نیز منتشر شد. جذابیت این بازی باعث شد که در رتبه بندی های سایت معروف IGN (منتقدان بازی ) نمره 9.3 از 10 را به خود اختصاص بدهد.داستان بازی چنین منتشر شده است : یک ویروس به نام LasPlagas سرتا سر یک روستای واقع در نیجریه را در برگرفته است و تک تک مردم را به موجودات عجیبی که زامبی نامیده می شود، تبدیل می کند، گروه BSSA که مسئول رسیدگی به حوادث ماورالطبیعه است یکی از مأموران امنیتی خود به نام Chris RedField و همکار باهوش و جوانش Sheva Almor را به منطقه اعزام می کند تا به این اوضاع رسیدگی کنند.وظیفه این دو مأمور یافتن علت پیدایش ویروس و نحوه انتشار آن است،صداگذاری های هولناک و صحنه های ترسناک باعث جذابیت توأم با ترس در این گیم می شود،به همین خاطر بازی برای افراد بالای 16 سال مناسب است،این بازی معروف و محبوب را هم اکنون می توانید از سرورهای قوی ایرانیان دانلود به طور رایگان دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی

Resident Evil 5 Screen Shot 1

Resident Evil 5 Screen Shot 2

Resident Evil 5 Screen Shot 3

Resident Evil 5 Screen Shot 4

Resident Evil 5 Screen Shot 5

Resident Evil 5 Screen Shot 6

Resident Evil 5 Screen Shot 7

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista
Cpu: Intel PentiumD Processor AMD Athlon64 X2 Or Intel Core2Quad Processor or better Or AMD Phenom X4 Or better
Ram: 1 GB
Video Cards: 1GB Nvidia Gforce 6800 series
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 8GB of free hard drive space

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

.: توجه :.

برای کرک کردن بازی از پوشه Crack موجود در داخل پک استفاده کنید. تمام فایل های موجود در داخل فایل فشرده تست شده و سالم می باشد.


دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

|لینک های مدیافایر آپدیت شد|

 

resident evil operation raccoon city pc cover small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

 

dvd دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor : Intel(R) Core(TM)2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon(TM) X2 2.8 Ghz
Video Card :
NVIDIA(R) GeForce(R) 8800GTS / ATI Radeon(TM) HD 3850
Memory :
2GB
OS :
Windows XP/Vista/7

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad 2.7 Ghz or better /AMD Phenom(TM)II X4 3 Ghz
Video Card:
NVIDIA(R) GeForce(R) GTX 560 / Radeon HD 6950
Memory:
4GB
OS:
Windows XP/Vista/7 SP1

 

تصاویری از محیط بازی:

RE Operation Raccoon 02 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC RE Operation Raccoon 01 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

RE Operation Raccoon 03 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC RE Operation Raccoon 04 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

RE Operation Raccoon 05 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC RE Operation Raccoon 06 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

 

source دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که باید GFWL حتما بر روی سیستم شما نصب باشد و برای ذخیره سازی بازی باید از اکانت آفلاین استفاده نمایید. توضیحات روش ساخت اکانت آفلاین در زیر به طور کامل آمده است. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

آموزش ساخت اکانت آفلاین GFWL برای ذخیره سازی بازی:

۱) در منوی ظاهر شده اول بازی بر روی گزینه Done کلیک کنید. ۲) سپس بر روی منوی I Don’t Participate کلیک کنید ۳) گزینه Create New Profile را انتخاب کنید ۴) حال یک سری نوشته ظاهر می شود که این نوشته ها را پایین آورده تا به ۳ خط مونده به آخر برسید ، اونجا نوشته شده Create Local Profile با رنگ آبی . اونو کلیک کنید. ۵) یک اکانت با اسم خودتون بسازید تا بازی رو بتونین ذخیره کنین.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی ، بر روی عکس کلیک کنید):

resident evil operation raccoon city pc print small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

 

caution دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ شهریور ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

 

download دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC - دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

 

نسخه فشرده ۳٫۲ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است و کیفیت ویدیوهای بازی به ۷۰% کیفیت اصلی کاهش پیدا کرده اند. بازی کرک شده توسط گروه SKIDROW می باشد و برای نصب این نسخه نیاز به حداقل ۱گیگابایت فضای خالی رم و ۶ گیگابایت فضای خالی هارد دارید. دقت داشته باشید که در هنگام اکسترکت پارت ها و نصب بازی آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا در اجرای بازی به مشکل برخورد نکنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از نسخه فشرده این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Putlocker    Direct Link

 

download دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC - دانلود نسخه BlackBOox به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

 


بازی سراسر هیجان اهریمن ساکن ۴ | Resident Evil 4+ کم حجم شده+تست شده

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

اهریمن ساکن 4 | Resident Evil 4

 

توضیحات بازی : رزیدنت ایول ۴ (به انگلیسی: Resident Evil ۴)‏ و (به ژاپنی: バイオハザード۴, Baiohazādo Fō)‏ یک بازی رایانه‌ای در سبک سورویوال هارور است که توسط استودیو ۴ شرکت کپ‌کام ساخته شده و چندین ناشر شامل کپ‌کام، یوبی‌سافت و نینتندو آن را منتشر کرده‌اند.[۳] این بازی چهارمین نسخه از بازی‌های سری اصلی مجموعه رزیدنت ایول و ششمین نسخه در کل نسخه‌های منتشر شده از این سری بوده که برای نخستین بار در ۱۱ ژانویه سال ۲۰۰۵ برای کنسول گیم‌کیوب منتشر شد.

داستان بازی به ۶ سال پس از رویدادهای پس از نابودی شهر مشهور راکون مربوط می‌شود. شخصیت اصلی بازی لیان اسکات کندی است که در سری دوم بازی رزیدنت ایول در کنار کلر ردفیلد بود. در پایان آن بازی، لیان اس. کندی مجبور شد تا برای دولت ایالات متحده کار کند. مدتی بعد و پس از ورود به تیم حفاظت از رئیس جمهور ایالات متحده و خانواده‌اش، باید نخستین ماموریت خود را در قالب این مسئولیت جدید انجام دهد. دختر رئیس جمهور آمریکا توسط گروهی نامشخص ربوده شده‌است. لیان، شخصی است که باید او را نجات داده و به وطن بازگرداند. اطلاعات جاسوسی نشان می‌داد که دختری که بسیار شبیه اشلی است در یک روستای اسپانیایی دیده شده‌است. لیان خود را به این روستا رساند و درگیر کابوسی جدید شد.

نکته‌های دیگر درباره‌ی داستان این بازی حضور ایدا وانگ و جک کراوزر در بازی است. ایدا همانند داستان رزیدنت ایول ماموریتی از طرف وسکر داشت. او باید نمونه‌ی انگل لاس پلاگاس را برای سازمان به دست می‌آورد. او سرانجام موفق به این کار شد؛ پس از نابود شدن سدلر نمونه‌ی انگل به دست لیان افتاد اما ایدا با تهدید، آن را از لیان گرفته و سپس فرار می‌کند. جک کراوزر نیز که پیش از این در یک ماموریت در کنار لیان بود، اینک برای سدلر فعالیت می‌کند. او در نهایت پس از چند مبارزه با لیان کشته می‌شود؛ این سرانجام او نبود و کراوزر سرانجام توسط ایدا نابود می‌شود. لوئیس نیز، پس از دراختیار گذاردن قرص‌های مخصوصی به لیان، جان خود را از دست می‌دهد. او به شدت توسط سدلر مجروح شده بود

 

اهریمن ساکن 4 | Resident Evil 4

 

اهریمن ساکن 4 | Resident Evil 4

 

اهریمن ساکن 4 | Resident Evil 4

 

اهریمن ساکن 4 | Resident Evil 4

 

اهریمن ساکن 4 | Resident Evil 4

 


 

» توجه : این بازی ریپ شده از نسخه اصلی می‌باشد و تنها دمو ها(فیلم)ی موجود در این بازی حذف شده است.

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۶۸۴ MB

 

اهریمن ساکن 4 | Resident Evil 4

 

» همچنین شما می توانید پکیج‌ کامل بازی اویل Evil 1,2,3,4,5,6 + Resident Evil Revelations را به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای مشاهده محصولات اینجا را کلیک کنید.

اهریمن ساکن 4 | Resident Evil 4

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 1,723
  • بازدید کلی : 87,339
  • کدهای اختصاصی


    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • کد بستن راست کلیک

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا