loading...
ایسوس گیم
ALI بازدید : 331 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3-RELOADED به پست اضافه شد|

|آموزش برطرف نمودن مشکل اکسترکت کردن فایل های فشرده (روش MD5) به پست اضافه شد|

 

Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

 

dvd دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در هشت DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

ممکن است بازیکنی هیچ کدام از این آیتم‌ها را پیدا نکند، در این صورت وی شانس خود را برای تجربه کردن مأموریت‌های بیشتر از دست خواهد داد. سازندگان بیشتر از همه روی روابطی که بین شخصیت‌های بازی شکل می‌گیرد مانور زیادی داده است. زیرا شخصیت اصلی بازی دو برادر هستند که حاضرند برای یکدیگر فداکاری کنند و این حس به زیبایی در این نسخه تداعی شده است. Call of Duty: Black Ops II اولین نسخه از این سری بود که در آن، Set-Pieceها به طور کامل برنامه‌ریزی نشده بودند و روایت بازی را از حالت "کاملاً خطی" خارج کرد و در نتیجه با واکنش‌های مثبت روبرو شد. با این حال IW در این نسخه هم قصد دارد راه Treyarch را ادامه دهد و گزینه‌های زیادی را روی میز قرار دهد تا بازیکنان بتوانند خودشان ادامه‌ی داستان را انتخاب کنند.

 

شاید برگ برنده‌ی سری Call of Duty تا الآن، گیم‌پلی آن بوده است که سازندگان این سری با اضافه کردن المان‌های جدیدی موفق شدند که این سری را به پرطرفدارترین فرنچایز تاریخ تبدیل کنند. در واقع CoD بیشتر قصد دارد که بازیکنان یک تجربه‌ی سینماتیکی از آن داشته باشند. صحنه‌هایی در طول مأموریت‌های بازی رقم می‌خورند که پر از هیجان و دلواپسی‌های فراوان خواهند بود. اولین چیزی که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموریت‌هایی است که قرار است در دریاها و یا حتی اقیانوس‌ها انجام شود. تعقیب و گریز در زیر آب و میان جلبک‌ها به طور قطع برای شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار یکی از قابلیت‌های جدیدی است که می‌تواند به بازیکنان کمک بسیار زیادی کند. هم‌چنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در زیر آب، بازیکنان شاهد نبرد‌های سنگین خواهند بود. مأموریت‌های بازی به طور کلی وسیع‌تر شده است و سگ‌ها هم نقش بسیار پر رنگی را در طول بازی ایفا می‌کنند. تیم سازنده‌ی CoD: Ghosts بارها به این موضوع تأکید کرده‌اند که هدف آن‌ها ساخت یک بازی خشن با شکنجه‌های شدید نیست بلکه آن‌ها می‌خواهند با وفاداری به نسخه‌های گذشته، صحنه‌هایی را پدید آورند که از یک شوک معمولی بیشتر باشد و بازیکن را درگیر خود کند.

 

موتوری که قرار است برای ساخت این بازی استفاده شود، نسخه‌ی بهبود یافته‌ی همان انجین‌های گذشته است که این بار IW Engine Next Gen نامیده می‌شود. تمرکز اصلی سازندگان روی نسخه‌های نسل بعد Call of Duty: Ghosts است پس باید انتظار یک گرافیک بسیار قدرتمندی داشته باشید. همان طور که اذعان شد، در بازی مأموریت‌هایی در زیر آب وجود خواهد داشت. بنابراین طراحی آب و افکت‌های آن می‌تواند تأثیر مستقیمی روی آن داشته باشد. با توجه به نمایشی که از این بازی مشاهده کردیم، خوشبختانه سازندگان روی طراحی آب وسواس زیادی انجام دادند و در کنار آن‌ها، محیط زیر آب را هم با دقت و ظرافت خاصی طراحی کردند. انفجارهایی که رخ می‌دهد از جزئیات خوبی برخوردار هستند و افکت‌های آتش نیز به خوبی طراحی شدند. موجودات آبزی هم به خوبی شکل گرفته‌اند که مرجان‌ها، جلبک‌ها، کوسه‌ها و ماهی‌ها از مهم‌ترین آن‌ها خواهند بود. رنگ بندی این موجودات از دقت خاصی برخوردار هستند و تنوع زیادی را به کالبد CoD: Ghosts تزریق می‌کند. مراحل بازی نسبت به نسخه‌های گذشته کمی تیره‌تر شده است و اتمسفر بخصوصی در آن دیده می‌شود. نورپردازی و سایه‌زنی‌ها به نظر می‌رسد که پیشرفت کرده‌اند و سایه‌های کاراکترها به صورت داینامیک هستند. این سری معمولاً کات‌سین‌ها و صحنه‌های سینماتیکی فوق‌العاده‌ای دارند. این نسخه هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود و سازندگان وعده‌ی وجود صحنه‌های سینماتیک با کارگردانی عالی را داده‌اند تا بازیکن را میخکوب خود کند. با کمک تکنولوژی Sub D تصاویر و نمایه‌ها به خوبی جلوه می‌دهند و البته برای طراحی محیط و کاراکترها، از چند ضعلی Polygon زیادی استفاده شده است تا جزئیات بیشتری به چشم آید. بازی‌های شوتر می‌بایست از Frame Rate بالایی برخوردار باشند و افت فریم می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری برای یک بازی با این سبک و سیاق داشته باشد. بنابراین قرار است این بازی روی ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شود که می‌تواند انتظارات طرفداران سبک FPS را برآورده کند.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

Call of Duty Ghosts screenshots 01 small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC Call of Duty Ghosts screenshots 02 small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

Call of Duty Ghosts screenshots 03 small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC Call of Duty Ghosts screenshots 04 small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

Call of Duty Ghosts screenshots 05 small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC Call of Duty Ghosts screenshots 06 small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
CPU: Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ or better
Memory: 6 GB RAM
Hard Disk Space: 40 GB
Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or better
Sound: DirectX compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11

 

source دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC - دانلود فایل MD5 مربوط به نسخه RELOADED بازی (برای مشاهده ی آموزش استفاده، به آخر همین مطلب مراجعه نمایید)

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۹ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۰ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۱ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۲ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۳ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۴ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۵ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۶ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۷ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۸ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۹ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳۰ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳۱ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

 

———————————————————————————-

 

نسخه فشرده ۲۳.۸ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی و بخش Multiplayer از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC - دانلود فایل MD5 مربوط به نسخه BlackBox بازی (برای مشاهده ی آموزش استفاده، به آخر همین مطلب مراجعه نمایید)

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۲۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۲۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۲۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۲۴ :   Direct Link

 

———————————————————————————-

 

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC – دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC – دانلود آپدیت Update 1-RELOADED بازی

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC – دانلود آپدیت Update 3-RELOADED بازی

 

———————————————————————————-

 

آموزش استفاده از فایل های MD5:

با توجه به مشکل عزیزانی که در اکسترکت نمودن بازی به مشکل برخورد کرده و قابلیت اکسترکت نمودن فایل های فشرده را ندارند، تیم دانلودها اقدام به ارائه ی شناسه ی تک تک فایل های فشرده که به آن MD5 نیز گفته می شود، نموده است. کد MD5 یک شناسه ی انحصاری برای فایل می باشد که در صورت تغییر محتوای فایل، این شناسه نیز تغییر خواهد کرد. به همین دلیل، شما نیاز است که فایل MD5 مربوط به نسخه ای که دانلود کرده اید را دریافت نموده و توسط نرم افزار MD5Summer آن را اجرا نمایید. سپس به بررسی فایل های فشرده ی خود با این نرم افزار کرده تا فایل هایی که تفاوت با فایل های اصلی سرور دارند را پیدا کنید و این پارت ها را دوباره دریافت نمایید.

 

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC - دانلود نرم افزار MD5Summer

 

ALI بازدید : 325 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

 

 

موارد اساسی و پایه‌ای بازی، بدون هیچ سورپرایزی، بسیار خوب طراحی شده‌اند. هندلینگ ماشین‌ها دقیق است و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، وزن و سنگینی متفاوت هر ماشین نیز به خوبی احساس می‌شود. دریفت زدن یک عمل کاملا مهارتی و تکنیکی می‌باشد و مانند گذشته فقط کافی نیست عقب ماشین را رو به بیرون بچرخانید، دریفت زدن نیازمند خلاص کردن گاز و تنظیم سرعت، چرخاندن دقیق فرمان و در صورت نیاز کشیدن ترمز دستی می‌باشد. حس سرعت نیز به بهترین نحو القا می‌شود و جلوه‌های بصری نسل بعد و زیبای بازی هم سطح بسیار بالایی دارند.

موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبی قابلیت‌های چندگانه‌ی خود را اثبات کرده است. محیط بازی بسیار فراخ و خوش منظره می‌باشد. کوهستان‌های خشک و لم یزرع جای خود را به جنگل‌های شادابی می‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده ردیف شده‌اند. مسیرهای حرکت نیز بسیار متنوع هستند و پر از پرش، میانبر و راه‌های انحرافی می‌باشند. شرایط جوی و آب و هوایی، تاثیر قابل توجهی در حس و حال و گیم‌پلی بازی می‌گذارند و شما را به وجد می‌آورند. هیچ چیزی مانند دیدن رعد و برقی مهیب از دور دست در یک جاده‌ی کوهستانی نمی‌باشد. آب و هوای بازی کاملا پویا است، ناگهان متوجه می‌شوید که به ابرهای سیاه و بزرگی  در حال نزدیک شدن هستید و با رسیدن به آن‌ها بارانی شلاقی از آسمان سرازیر می‌شود.

 

بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام سمت قانون رانندگی می‌کنید، گیم‌پلی NFS: Rivals در حول مجموعه چالش‌های مختلفی جریان دارد. برای مثال اگر پلیس باشید، به شما ماموریتی محول می‌شود و شما باید گروهی از مراحل مختلف را بگذرانید. این چالش‌ها، کلید اصلی پیشرفت در بازی و آزاد کردن ماشین‌ها می‌باشند. موضوعی که در مورد چالش‌ها بسیار مهم می‌باشد این است که در هر درجه‌ی سختی چندین چالش مختلف وجود دارد و شما می‌توانید کاری که دوست دارید را انجام دهید. می‌توانید به جان مسابقات غیر قانونی بیفتید و رانندگانش را دستگیر کنید و یا اینکه چالش‌های "پاسخ سریع" که باید در زمانی خاص از یک نقطه به نقطه‌ی دیگری بروید، را انجام دهید.  شاید هم دوست داشته باشید در نقش یک پلیس مخفی وارد مسابقات شوید.

 

اگر در نقش یک مسابقه دهنده بازی کنید، ساختار اصلی یکسان است و دقیقا حق انتخاب مشابهی دارید، فقط نام چالش‌ها تفاوت می‌کند. در هر صورت می‌توانید هر جور که دوست دارید چالش‌ها را انجام دهید. می‌توانید دریفت بزنید یا وارد یک مسابقه‌ی عادی شوید و یا اینکه از دست پلیس‌ها فرار کنید. چالش‌های بازی به هیچ وجه جدید نیستند و آن‌ها در نسخه‌های قبلی Need for Speed دیده‌ایم. اما هنگامی که بازیکنان مختلفی را در دنیایی که ساختاری مشابه یک بخش تک نفره دارد، وارد کنید، با هرج و مرجی لذت بخش و هیجان انگیز مواجه می‌شوید که نظیر آن را کمتر دیده‌اید. همانطور که پیشتر اشاره کردم، غیر قابل پیش بینی بودن، عامل بسیار مهمی در Rivals می‌باشد. ممکن است با چهار ماشین هوش مصنوعی مسابقه دهید و از کوهی بالا بروید، در حالی که از سمت مقابل دو ماشین دیگر که درگیر یک مسابقه‌ی دو نفره می‌باشند، ازکنارتان رد می‌شوند. برخلاف نسخه‌های قدیمی، بخش تک نفره ساختاری شسته و رفته و مشخص ندارد، ماشین‌ها در جریانند، جیغ لاستیک‌ها شنیده می‌شود و شما در این هیاهوی بی‌پایان راه خود را باز می‌کنید و اول می‌شوید. اگر در دنیای بازی یکی از دوستان خود را دیدید، فقط یک دکمه از شروع چالشی جدید فاصله دارید. چرا هنگامی که می‌توانید با دوستان خود کل‌کل کنید، وقتتان را صرف شکست دادن هوش مصنوعی بکنید؟

Need for Speed: Rivals عنوانی است که از مکانیک‌های نسخه‌های گذشته به شیوه‌ای جدیدتر و هیجان انگیزتر استفاده می‌کند. بازی بسیار زنده است و گرافیک خارق العاده‌ و رنگ‌های طبیعی آن، حس زنده بودن و نشاط بازی را دوچندان می‌کند. به نظر می‌رسد بالاخره EA  به فرمول مناسبی دست پیدا کرده است و می‌تواند سری NFS را نجات دهد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی نما

 

تصاویری از محیط بازی:

NFS Rivals screenshots 01 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360 NFS Rivals screenshots 02 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

NFS Rivals screenshots 03 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360 NFS Rivals screenshots 04 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

NFS Rivals screenshots 05 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360 NFS Rivals screenshots 06 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

ALI بازدید : 420 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals PS3-DUPLEX

 

NFS Rivals ps3 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

 

 

موارد اساسی و پایه‌ای بازی، بدون هیچ سورپرایزی، بسیار خوب طراحی شده‌اند. هندلینگ ماشین‌ها دقیق است و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، وزن و سنگینی متفاوت هر ماشین نیز به خوبی احساس می‌شود. دریفت زدن یک عمل کاملا مهارتی و تکنیکی می‌باشد و مانند گذشته فقط کافی نیست عقب ماشین را رو به بیرون بچرخانید، دریفت زدن نیازمند خلاص کردن گاز و تنظیم سرعت، چرخاندن دقیق فرمان و در صورت نیاز کشیدن ترمز دستی می‌باشد. حس سرعت نیز به بهترین نحو القا می‌شود و جلوه‌های بصری نسل بعد و زیبای بازی هم سطح بسیار بالایی دارند.

موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبی قابلیت‌های چندگانه‌ی خود را اثبات کرده است. محیط بازی بسیار فراخ و خوش منظره می‌باشد. کوهستان‌های خشک و لم یزرع جای خود را به جنگل‌های شادابی می‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده ردیف شده‌اند. مسیرهای حرکت نیز بسیار متنوع هستند و پر از پرش، میانبر و راه‌های انحرافی می‌باشند. شرایط جوی و آب و هوایی، تاثیر قابل توجهی در حس و حال و گیم‌پلی بازی می‌گذارند و شما را به وجد می‌آورند. هیچ چیزی مانند دیدن رعد و برقی مهیب از دور دست در یک جاده‌ی کوهستانی نمی‌باشد. آب و هوای بازی کاملا پویا است، ناگهان متوجه می‌شوید که به ابرهای سیاه و بزرگی  در حال نزدیک شدن هستید و با رسیدن به آن‌ها بارانی شلاقی از آسمان سرازیر می‌شود.

 

بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام سمت قانون رانندگی می‌کنید، گیم‌پلی NFS: Rivals در حول مجموعه چالش‌های مختلفی جریان دارد. برای مثال اگر پلیس باشید، به شما ماموریتی محول می‌شود و شما باید گروهی از مراحل مختلف را بگذرانید. این چالش‌ها، کلید اصلی پیشرفت در بازی و آزاد کردن ماشین‌ها می‌باشند. موضوعی که در مورد چالش‌ها بسیار مهم می‌باشد این است که در هر درجه‌ی سختی چندین چالش مختلف وجود دارد و شما می‌توانید کاری که دوست دارید را انجام دهید. می‌توانید به جان مسابقات غیر قانونی بیفتید و رانندگانش را دستگیر کنید و یا اینکه چالش‌های "پاسخ سریع" که باید در زمانی خاص از یک نقطه به نقطه‌ی دیگری بروید، را انجام دهید.  شاید هم دوست داشته باشید در نقش یک پلیس مخفی وارد مسابقات شوید.

 

اگر در نقش یک مسابقه دهنده بازی کنید، ساختار اصلی یکسان است و دقیقا حق انتخاب مشابهی دارید، فقط نام چالش‌ها تفاوت می‌کند. در هر صورت می‌توانید هر جور که دوست دارید چالش‌ها را انجام دهید. می‌توانید دریفت بزنید یا وارد یک مسابقه‌ی عادی شوید و یا اینکه از دست پلیس‌ها فرار کنید. چالش‌های بازی به هیچ وجه جدید نیستند و آن‌ها در نسخه‌های قبلی Need for Speed دیده‌ایم. اما هنگامی که بازیکنان مختلفی را در دنیایی که ساختاری مشابه یک بخش تک نفره دارد، وارد کنید، با هرج و مرجی لذت بخش و هیجان انگیز مواجه می‌شوید که نظیر آن را کمتر دیده‌اید. همانطور که پیشتر اشاره کردم، غیر قابل پیش بینی بودن، عامل بسیار مهمی در Rivals می‌باشد. ممکن است با چهار ماشین هوش مصنوعی مسابقه دهید و از کوهی بالا بروید، در حالی که از سمت مقابل دو ماشین دیگر که درگیر یک مسابقه‌ی دو نفره می‌باشند، ازکنارتان رد می‌شوند. برخلاف نسخه‌های قدیمی، بخش تک نفره ساختاری شسته و رفته و مشخص ندارد، ماشین‌ها در جریانند، جیغ لاستیک‌ها شنیده می‌شود و شما در این هیاهوی بی‌پایان راه خود را باز می‌کنید و اول می‌شوید. اگر در دنیای بازی یکی از دوستان خود را دیدید، فقط یک دکمه از شروع چالشی جدید فاصله دارید. چرا هنگامی که می‌توانید با دوستان خود کل‌کل کنید، وقتتان را صرف شکست دادن هوش مصنوعی بکنید؟

Need for Speed: Rivals عنوانی است که از مکانیک‌های نسخه‌های گذشته به شیوه‌ای جدیدتر و هیجان انگیزتر استفاده می‌کند. بازی بسیار زنده است و گرافیک خارق العاده‌ و رنگ‌های طبیعی آن، حس زنده بودن و نشاط بازی را دوچندان می‌کند. به نظر می‌رسد بالاخره EA  به فرمول مناسبی دست پیدا کرده است و می‌تواند سری NFS را نجات دهد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی نما

 

تصاویری از محیط بازی:

NFS Rivals screenshots 01 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3 NFS Rivals screenshots 02 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

NFS Rivals screenshots 03 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3 NFS Rivals screenshots 04 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

NFS Rivals screenshots 05 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3 NFS Rivals screenshots 06 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.50 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

ALI بازدید : 617 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3

 
 

در WWE 2K14 ما شاهد یک بخش جدید با حال و هوای نوستالوژی باشیم که Thirty Years of Wrestlemania نام دارد. این مد بدین گونه است که بازی‌های مشهور پی پر ویو Wrestemania گلچین شده است و قرار است بار دیگر در قالب ویدئوگیم نمایش داده شود که مطمئناً می‌تواند برای طرفداران قدیمی این سبک امیدوار کننده باشد. البته اگر شما از گذشته مسابقات کشتی کچ را دنبال کرده باشید، قطعاً بازی‌های بزرگی را نظیر Hulk Hogan vs. Andre the Giant در Wrestlemania III یا حتی The Rock vs. Hulk Hogan در Wrestlemania X8 را به خاطر خواهید آورد. این مد خوشبختانه پتانسیل بسیار بالایی دارد، زیرا علاوه بر این که باعث تداعی خاطرات شیرین گذشته می‌شود، ما شاهد راستر بسیار کاملی از این سری که بخش اعظمی از آن‌ها را لجندها تشکیل می‌دهند، خواهیم بود. گذشته از همه‌ی این‌ها، بار دیگر ما شاهد بازگشت بخش بسیار درگیر کننده‌ی GM Mode خواهیم بود. این بخش که در سال ۲۰۰۸ از آن استفاده شد با استقبال بسیار زیادی روبرو شد اما متأسفانه تیم سازنده نتوانست از آن به خوبی استفاده کنند و همین امر سبب کنار گذاشتن آن بخش به مدت ۵ سال شد. حالا با وجود ناشر جدید، این بخش هم برگردانده شد. شما می‌بایست با خلاقیت، دقت و هوش خود بتوانید استارهای معروف و مشهور زیادی را جذب کنید و با ساختن استوری‌لاین‌های مهیج، ریتینگ بالایی را برای شوء خود رقم بزنید. مطمئناً این بخش چالش‌های بسیار زیادی خواهد داشت که برای هر کدام از بازیکنان بسیار بالانس خواهد بود.

WWE 2K14 PS3-STRiKE

 

WWE 2K14 ps3 cover small دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3

 

 

بدون شک، بازی‌هایی که از روی رویدادهای واقعی شبیه‌سازی می‌شوند باید در بخش گیم‌پلی خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند به طوری که اگر حتی در تمام قسمت‌ها به خوبی ظاهر شوند ولی دارای گیم‌پلی کسل کننده باشند، مطمئناً شکست‌های زیادی را متحمل خواهد شد. به همین دلیل سازندگان این نسخه تصمیم گرفتند که در این بخش تغییرات به خصوصی ایجاد کنند تا بتوانند تجربه‌ی نویی را القا کنند. ضربات و حرکات سریع‌تر شده است و بیشتر حالت Combat را به خود گرفته‌اند تا جریان بازی سریع‌تر و در عین حال مهیج‌تر گردد. با این وجود، دیگر Reverse کردن آن نیز همانند نسخه‌های گذشته آسان نیست بلکه همواره چالش‌های بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. البته در سیستم Reversal تغییرات محوری زیادی دیده می‌شود. به عنوان مثال زمانی که شخصی در حال ضربه زدن به شما است، می‌توانید با بدل کردن بر روی حریف خود فن اجرا کنید. تغییرات دیگری هم شکل گرفته است که در میان آن‌ها می‌توان به Catching Finisherها اشاره کرد. به طوری که می‌توانید با زدن Irish Whip حریف خود را به سمت طناب‌ها بفرستید و با زدن یک فینیشر او را از پا دربیاورید. OMGهای زیادی اضافه شده است که بیشتر جنبه‌ی هیجان‌انگیزتر شدن بازی را خواهند داشت که خصوصاً روی مبارزات چند نفره بسیار کاربرد دارد. مثلاً می‌توانید یک فن را روی دو نفر اجرا کنید که در میان آن‌ها می‌توان به Double Shell Shock ، Double Chock Slam و Attitude Adjustment اشاره کرد. اضافه شدن OMGها فقط محدود به این چند مورد نمی‌شود، بلکه ضربات جدیدی اضافه شده است که چشم‌پوشی از آن‌ها کار سختی است که در این حیطه باید به DDT روی Apron و زدن Big Boot به شخصی که سر او به میله‌ی بیرونی رینگ چسپیده است اشاره کرد. Come Backها همانند همیشه در بازی حاضر خواهند بود. در نسخه‌های گذشته بازیکنان می‌توانستند با استفاده از این حالت به بازی برگردند و Signature Move و Finisher خود را پر کنند. این نسخه هم همانند آن خواهد بود و با این حال چند حرکات داینامیکی به آن اضافه شده است که می‌تواند به آن کمک بسیار زیادی کند. همانطور که گفته شد بازی دارای سه بخش اصلی GM Mode، WWE Universe و Thirty Years of Wrestlemania خواهد بود اما در همان ابتدا دو بخش ابتدایی قفل هستند و با کسب امتیازات بیشتر شما قادر هستید تا این دو مد را باز کنید. کیف Money in the Bank هم در دستان Dolph Ziggler قرار خواهد داشت که در صورت کنترل این شخصیت می‌توانید برای Cash کردن آن برنامه‌ریزی کنید. زمانی که شما می‌خواهید در بخش Create a Superstar به ساخت کشتی‌گیر مورد علاقه‌ی خود بپردازید، بعد از اتمام کار شما در Backstage قرار خواهید گرفت تا در یکی از بازی‌های شوء دخالت کنید. مانع‌هایی در گوشه رینگ قرار دارند که با شکستن آن‌ها (در حالت OMG) می‌توانید درگیری را به داخل تماشاچیان بکشانید که البته این مورد با محدودیت‌های زیادی روبروست. در هنگام مسابقات Six- Man Tag Team Match با ذخیره کردن فینشر خود، قادر هستید که حرکات OMGهای بسیار زیبایی را اجرا کنید به طوری که همه‌ی هم‌تیمی‌های خود به طور همزمان فینیشرهای خودشان را روی دشمنان اجرا خواهند کرد.

 

اصولاً بازی‌های ورزشی می‌بایست صداگذاری و موسیقی بسیار خوبی داشته باشند. به همین دلیل Yuke's قصد دارد با انجام دادن این کار به بهترین شکل، حس مورد نظر را به شما القا کند. در منوی بازی قرار است همانند سایر نسخه‌های این سری، موزیک‌های استارها و لجندهای بازی پخش شود. علاوه بر آن، تیم سازنده تصمیم گرفته است که صدای بعضی از سوپراستاران واقعی WWE را ضبط کند و آن را در طول بازی پیاده کند. از دیگر نکات مثبت بازی می‌توان به گزارشگران آن مشاهده کرد که امسال هم ما شاهد Jim Ross انانسر معروف کمپانی WWE خواهیم بود. همانطور که گفته شد در این بازی بخشی به نام Thirty Years of Wrestlemania وجود خواهد داشت، به همین دلیل وجود یک گزارشگر قدیمی طبعاً نیازمند خواهد بود که خوشبختانه سازندگان این فرصت را غنیمت شمردند و تصمیم گرفتند که از گزارشگران قدیمی که مربوط به دهه ۹۰ بودند، استفاده کند. در نسخه‌های قبلی، متأسفانه گزارشگران، هیجانی که در طول بازی بوجود می‌آمد را به بازیکن القا نمی‌کردند و حتی در بعضی از مواقع در مورد چیزهای بی‌ربط سخن می‌گفتند که چندان به میل طرفداران خوش نیامد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

WWE 2K14 screenshots 01 small دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3 WWE 2K14 screenshots 02 small دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3

WWE 2K14 screenshots 03 small دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3 WWE 2K14 screenshots 04 small دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3

WWE 2K14 screenshots 05 small دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3 WWE 2K14 screenshots 06 small دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

ALI بازدید : 486 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360

 

در WWE 2K14 ما شاهد یک بخش جدید با حال و هوای نوستالوژی باشیم که Thirty Years of Wrestlemania نام دارد. این مد بدین گونه است که بازی‌های مشهور پی پر ویو Wrestemania گلچین شده است و قرار است بار دیگر در قالب ویدئوگیم نمایش داده شود که مطمئناً می‌تواند برای طرفداران قدیمی این سبک امیدوار کننده باشد. البته اگر شما از گذشته مسابقات کشتی کچ را دنبال کرده باشید، قطعاً بازی‌های بزرگی را نظیر Hulk Hogan vs. Andre the Giant در Wrestlemania III یا حتی The Rock vs. Hulk Hogan در Wrestlemania X8 را به خاطر خواهید آورد. این مد خوشبختانه پتانسیل بسیار بالایی دارد، زیرا علاوه بر این که باعث تداعی خاطرات شیرین گذشته می‌شود، ما شاهد راستر بسیار کاملی از این سری که بخش اعظمی از آن‌ها را لجندها تشکیل می‌دهند، خواهیم بود. گذشته از همه‌ی این‌ها، بار دیگر ما شاهد بازگشت بخش بسیار درگیر کننده‌ی GM Mode خواهیم بود. این بخش که در سال ۲۰۰۸ از آن استفاده شد با استقبال بسیار زیادی روبرو شد اما متأسفانه تیم سازنده نتوانست از آن به خوبی استفاده کنند و همین امر سبب کنار گذاشتن آن بخش به مدت ۵ سال شد. حالا با وجود ناشر جدید، این بخش هم برگردانده شد. شما می‌بایست با خلاقیت، دقت و هوش خود بتوانید استارهای معروف و مشهور زیادی را جذب کنید و با ساختن استوری‌لاین‌های مهیج، ریتینگ بالایی را برای شوء خود رقم بزنید. مطمئناً این بخش چالش‌های بسیار زیادی خواهد داشت که برای هر کدام از بازیکنان بسیار بالانس خواهد بود.

WWE 2K14 XBOX360-SPARE

 

WWE 2K14 xbox360 cover small دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360

 

 

بدون شک، بازی‌هایی که از روی رویدادهای واقعی شبیه‌سازی می‌شوند باید در بخش گیم‌پلی خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند به طوری که اگر حتی در تمام قسمت‌ها به خوبی ظاهر شوند ولی دارای گیم‌پلی کسل کننده باشند، مطمئناً شکست‌های زیادی را متحمل خواهد شد. به همین دلیل سازندگان این نسخه تصمیم گرفتند که در این بخش تغییرات به خصوصی ایجاد کنند تا بتوانند تجربه‌ی نویی را القا کنند. ضربات و حرکات سریع‌تر شده است و بیشتر حالت Combat را به خود گرفته‌اند تا جریان بازی سریع‌تر و در عین حال مهیج‌تر گردد. با این وجود، دیگر Reverse کردن آن نیز همانند نسخه‌های گذشته آسان نیست بلکه همواره چالش‌های بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. البته در سیستم Reversal تغییرات محوری زیادی دیده می‌شود. به عنوان مثال زمانی که شخصی در حال ضربه زدن به شما است، می‌توانید با بدل کردن بر روی حریف خود فن اجرا کنید. تغییرات دیگری هم شکل گرفته است که در میان آن‌ها می‌توان به Catching Finisherها اشاره کرد. به طوری که می‌توانید با زدن Irish Whip حریف خود را به سمت طناب‌ها بفرستید و با زدن یک فینیشر او را از پا دربیاورید. OMGهای زیادی اضافه شده است که بیشتر جنبه‌ی هیجان‌انگیزتر شدن بازی را خواهند داشت که خصوصاً روی مبارزات چند نفره بسیار کاربرد دارد. مثلاً می‌توانید یک فن را روی دو نفر اجرا کنید که در میان آن‌ها می‌توان به Double Shell Shock ، Double Chock Slam و Attitude Adjustment اشاره کرد. اضافه شدن OMGها فقط محدود به این چند مورد نمی‌شود، بلکه ضربات جدیدی اضافه شده است که چشم‌پوشی از آن‌ها کار سختی است که در این حیطه باید به DDT روی Apron و زدن Big Boot به شخصی که سر او به میله‌ی بیرونی رینگ چسپیده است اشاره کرد. Come Backها همانند همیشه در بازی حاضر خواهند بود. در نسخه‌های گذشته بازیکنان می‌توانستند با استفاده از این حالت به بازی برگردند و Signature Move و Finisher خود را پر کنند. این نسخه هم همانند آن خواهد بود و با این حال چند حرکات داینامیکی به آن اضافه شده است که می‌تواند به آن کمک بسیار زیادی کند. همانطور که گفته شد بازی دارای سه بخش اصلی GM Mode، WWE Universe و Thirty Years of Wrestlemania خواهد بود اما در همان ابتدا دو بخش ابتدایی قفل هستند و با کسب امتیازات بیشتر شما قادر هستید تا این دو مد را باز کنید. کیف Money in the Bank هم در دستان Dolph Ziggler قرار خواهد داشت که در صورت کنترل این شخصیت می‌توانید برای Cash کردن آن برنامه‌ریزی کنید. زمانی که شما می‌خواهید در بخش Create a Superstar به ساخت کشتی‌گیر مورد علاقه‌ی خود بپردازید، بعد از اتمام کار شما در Backstage قرار خواهید گرفت تا در یکی از بازی‌های شوء دخالت کنید. مانع‌هایی در گوشه رینگ قرار دارند که با شکستن آن‌ها (در حالت OMG) می‌توانید درگیری را به داخل تماشاچیان بکشانید که البته این مورد با محدودیت‌های زیادی روبروست. در هنگام مسابقات Six- Man Tag Team Match با ذخیره کردن فینشر خود، قادر هستید که حرکات OMGهای بسیار زیبایی را اجرا کنید به طوری که همه‌ی هم‌تیمی‌های خود به طور همزمان فینیشرهای خودشان را روی دشمنان اجرا خواهند کرد.

 

اصولاً بازی‌های ورزشی می‌بایست صداگذاری و موسیقی بسیار خوبی داشته باشند. به همین دلیل Yuke's قصد دارد با انجام دادن این کار به بهترین شکل، حس مورد نظر را به شما القا کند. در منوی بازی قرار است همانند سایر نسخه‌های این سری، موزیک‌های استارها و لجندهای بازی پخش شود. علاوه بر آن، تیم سازنده تصمیم گرفته است که صدای بعضی از سوپراستاران واقعی WWE را ضبط کند و آن را در طول بازی پیاده کند. از دیگر نکات مثبت بازی می‌توان به گزارشگران آن مشاهده کرد که امسال هم ما شاهد Jim Ross انانسر معروف کمپانی WWE خواهیم بود. همانطور که گفته شد در این بازی بخشی به نام Thirty Years of Wrestlemania وجود خواهد داشت، به همین دلیل وجود یک گزارشگر قدیمی طبعاً نیازمند خواهد بود که خوشبختانه سازندگان این فرصت را غنیمت شمردند و تصمیم گرفتند که از گزارشگران قدیمی که مربوط به دهه ۹۰ بودند، استفاده کند. در نسخه‌های قبلی، متأسفانه گزارشگران، هیجانی که در طول بازی بوجود می‌آمد را به بازیکن القا نمی‌کردند و حتی در بعضی از مواقع در مورد چیزهای بی‌ربط سخن می‌گفتند که چندان به میل طرفداران خوش نیامد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

WWE 2K14 screenshots 01 small دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360 WWE 2K14 screenshots 02 small دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360

WWE 2K14 screenshots 03 small دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360 WWE 2K14 screenshots 04 small دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360

WWE 2K14 screenshots 05 small دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360 WWE 2K14 screenshots 06 small دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

 

ALI بازدید : 288 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED

|نسخه فشرده KaOs با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

The Bureau XCOM Declassified pc cover small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

 

در مسیری متفاوت :
مدیر خلاق بازی The Bureau: XCOM Declassified در صحبت های خود به این نکته اشاره می کند که چگونه بازی های شوتر مدرن با قرار دادن یک دو جین اسلحه در دستان شما و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه فکری در مبارزات بازار را به قبضه ی خود درآورده اند و بازیکنان را روز به روز در چنین عناوینی غرق می کنند. اما بنا بر اعلام وی به زودی تحولی در چنین سبکی در راه است. این بازی اول شخص استراتژی از سری XCOM برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و ۲K Games قصد داشت که این فرنچاینز محبوب تاکتیکی نوبتی را احیا کرده و آن را به نقطه ی اوج برساند.
چند سال به سرعت گذشت و همه چیز به طور قابل توجهی آرام شده بود و همچنین خبر چندان خاصی نیز از این بازی نبود. تا این که ۲K با دیدن موفقیت های یکی دیگر از بازی های این سری با نام XCOM: Enemy Unknown که توسط استدیوی Firaxis در سال گذشته عرضه شد و یک بار دیگر جهانی را در مقابل بیگانگان نشان می داد ، در عقاید خود برای آن عنوانی که در سال ۲۰۱۰ رونمایی کرده بود تغییراتی به وجود آورد.
حال استدیوی ۲K Marin آمده تا با رونمایی از بازی The Bureau: XCOM Declassified نشان بدهد که در این چند سال گذشته مشغول انجام کار بر روی چه بازی بوده اند. دیگر خبری از یک شوتر اول شخص با این بازی نخواهد و در عوض تبدیل به یک شوتر سوم شخص تاکتیکی شده است که به مانند دو بازی Rainbow Six و Brothers in Arms رهبری بر روی تیم خود حرف اول را در بازی می زند. این بازی نه یک استراتژی نوبتی است و نه عنوانی در سبک شوتر run-and-gun می باشد ، بلکه در حقیقت چیزی بین این دو سبک می باشد.

ویژگی Battle Focus این اجازه را به شما می دهد که کارهایی مانند مانور و موقعیت هم تیمی های خود را میدان جنگ به مانند واقعیت در نظر بگیرید. بازیکنان همچنین می توانند با استفاده از این ویژگی بر روی کارهایی مانند اولویت بندی بر روی هر هدف و استفاده از قدرت و توانایی هایی که هر کدام از یارهایشان دارند نیز متمرکز شوند. همچنین می توانید بازی را متوفق کرده و برنامه هایتاکتیکی برای خود بسازید مثلا در یک میدان نبرد می توانید هر کدام از یارهای خودتان را در یک  منطقه قرار دهید و نحوه ی حرکتشان را هم مشخص کنید سپس با فعال کردن بازی می توانید از زاویه ی بالا مشاهده کنید که آن ها چگونه همان طور که شما به آن ها دستور داده اید به خوبی از پس وظیفه ی خود برخواهند آمد. به علاوه برای راحت تر شدن بیشتر شما می توانید با استفاده از ویژگی Battle Focus زمان را آهسته کرده و به یارهای خود راحت تر دستورات بدهید.

 

گرافیک :
The Bureau: XCOM Declassified نیز مطابق اغلب عناوین  این روز ها با موتور محبوب Unreal Engine 3 ساخته می شود. البته شاید گرافیک آن به مانند بازی هایی مثل batman arkham city یا سری gears of war نباشد ولی با نورپردازی جالب ومحیط های شلوغ خوبی که دارد به همراه طراحی رضایت بخش شخصیت ها و گرافیک هنری بازی جلوه ی خوبی را به این عنوان داده است. البته نکات منفی هم در تصاویر و تریلری که از بازی منتشر شده به وضوح وجود دارد ولی اگرکمی توقعاتمان را پایین بیاوریم شما را به هر حال نا امید نخواهد کرد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista Service Pack 2 32-bit
Processor: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX9 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT
Hard Drive: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Incompatible with Intel HD 3000 Integrated Graphics

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
Processor: Quad Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Hard Drive: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

 

تصاویری از محیط بازی:

The Bureau XCOM Declassified screenshots 01 small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC The Bureau XCOM Declassified screenshots 02 small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

The Bureau XCOM Declassified screenshots 03 small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC The Bureau XCOM Declassified screenshots 04 small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

The Bureau XCOM Declassified screenshots 05 small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC The Bureau XCOM Declassified screenshots 06 small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

 

source دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Embedupload    Direct Link

 

نسخه فشرده ۴٫۷ گیگابایتی KaOs بازی:

نسخه فشرده بازی توسط گروه KaOs عرضه شده است. در این نسخه، تمامی ویدیوهای بازی به ۵۰% کیفیت اصلی کاهش پیدا کرده اند و زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اتد.بازی کرک شده توسط گروه RELOADED بوده و لطفا دقت کافی را در دانلود خود با توجه به افت کیفیت ویدیوها داشته باشید.

 

توضیحات نصب نسخه KaOs بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید پس از آن، به داخل فولدر رفته و فایل اجرایی Install.exe را حتما به صورت Run As Administrator اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب، لطفا محل نصب را مسیری ساده انتخاب کرده ( مثلا C:\Games\Esme Baazi) تا مشکلاتی در اجرای بازی صورت نگیرد. پس از اتمام نصب بازی، به محل نصب بازی و سپس به فولدر Binaries\Win32\TheBureau.exe مراجعه کرده و بازی را اجرا نمایید. یا می توانید از طریق آیکن موجود در دسکتاپ بازی را اجرا نمایید.

 

download دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

ALI بازدید : 438 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

اما در میان این سیاهی ها رگه های امید نمایان میشوند…یخ های سطح مسکو که اکنون شهری یخ زده است در حال ذوب شدن هستند.شایعاتی مبنی بر نمایان شدن خورشید در جای جای این تونل ها شنیده می شود و شما از معدود افرادی هستید که توانایی نجات مردم از این فلاکت و بدبختی را دارید و نگاه تمامی مردم بی گناه به سمت شما و گروهتان است.پس آماده شوید!مردم روسیه منتظر شما هستند.

METRO: Last Light PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Metro Last Light pc cover small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

dvd دانلود بازی METRO: Last Light برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی METRO: Last Light برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

گیم پلی
فضای وهم آلود و مرده ی MLL تاثیر مستقیمی روی گیم پلی بازی دارد.با توجه به عنوان قبلی در این عنوان اصلا انتظار شوتری به شکل CoD را نداشته باشید.این بازی بسیار متفاوت است و به جرات می توان گفت اگر توانسته اید بازی CoD و Battlefield را هزاران بار تمام کنید انتظار نداشته باشید که در این بازی هم بتوانید این کار را تکرار کنید!به طور کلی ایجاد حس ناتوانی و آسیب پذیری هسته ی اصلی گیم پلی بازی را تشکیل می دهد…شما در این بازی که به نوعی بازی آخرالزمانی نیز محسوب میشود با تعداد کمی مهمات روبه رو هستید و تنها با ماسک تنفسی قادر به تنفس هستید و در مقابل شما نبرد هایی قرار دارد که حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد.در عنوان قبلی شاهد ضعف هایی در گیم پلی و بخش تیراندازی بودیم اما این ضعف ها در این بازی به طور کلی برطرف شده اند و آن طور که از تریلر های این بازی برداشت میشود اینبار تیراندازی بسیار دقیق تر و طبیعی تر شده است و با اضافه شدن تخریب پذیری به بازی،حس تیر اندازی و جهنم به وجود آمده در درگیری ها را به بازیباز و مخاطب بهتر انتقال پیدا میکند و ترس و واهمه را در چهره ی او نمایان می کند.علاوه بر این تغییرات مثبت به وجود آمده در بازی،که هر کدام به تنهایی موفقیت این عنوان را تضمین میکند،شما اینبار شاهد صحنه های سینماتیک بیشتری خواهید بود.
در صحنه ای مشاهده میشود در حالی که آرتیوم در حال تعویض خشاب است،موجودی جهش یافته روی او می پرد و در هین حال یکی از سربازان سعی میکند توجه موجود را به خود جلب کند،در همین لحظه آرتیوم از موقعیت بدست آمده استفاده می کند و اسلحه ای را بر میدارد و به سر موجود شلیک می کند.این نمونه ای از سکانس های سینمایی موجود در بازی هست که به خوبی حس ترس را به مخاطب انتقال میدهد.شما همچنین قادر خواهید بود با شمع و مشعلی که در دست دارید اجسام را شعله ور سازید تا از نور آنها استفاده کنید یا دشمنانتان را از بین ببرید و بسوزانید.قسمت های مخفی کاری هم در دموی به نمایش درآمده از بازی هم دیده شدند.نکته جالب این است که شما میتوانید لذت ترن سواری را در دنیایی ترسناک(!) را در این عنوان تجربه کنید! درجه سختی جدیدی به اسم Super Hardcore به بازی اضافه شده که به نظر میرسد افراد انگشت شماری بازی را با این درجه سختی به پایان برسانند.
در نسخه قبلی شاهد بخش چند نفره نبودیم اما سازندگان علاوه بر این که قول داده اند برای بخش تک نفره وقت زیادی صرف کنند تا این بازی بتواند حداقل جزء کاندیدا های بهترین بازی سال ۲۰۱۳ شود. گفته اند که بخش چند نفره ای لایق این عنوان به آن اضافه خواهند کرد که با توجه به اینکه شرکت ناشر تا حدودی در حال ورشکستگی است و نیاز مبرمی به فروش بالای MLL دارد می توان انتظار داشت که سازندگان از کاری دریغ نکنند و با جدیت هر چه تمام تر بتوانند بخش چند نفره ی خوبی را برای این عنوان تدارک ببینند تا بازیبازهایی که حتی نام این عنوان را نشنیده اند راغب به خرید این عنوان شوند.با توجه به تریلر های به نمایش در آمده در E3 میتوان این برداشت را کرد که روی هوش مصنوعی دشمنان و همراهان بازیباز بسیار خوب کار شده .دشمنان به صورتی به سمت شما هجوم میاورند که اگر لحظه ای غفلت کنید محاصره خواهید شما و به راحتی کشته میشوید.همراهان هم همانطور که گفته شد در صورتی که احساس کنند شما در خطر هستید به کمک شما می آیند.

 

گرافیک

سازندگان قول بهترین گرافیک زمان خود را داده اند.البته این موضوع با توجه به انتشار Tomb Raider،Assassin’s Creed 3،Crysis 3،Star Wars 1313 و بازی زیبای Watch Dogs در اواخر امسال و سال بعد کمی دور از ذهن به نظر می رسد.اما اصلا بعید نیست.Metro 2033 کاملا به همه نشان داد که گرافیکی بالاتر از نسل خود دارد.این بازی با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۰ عرضه شد برای اجر به DirectX 11 نیاز داشت که واقعا نشانی بر برتری گرافیک این عنوان نسبت به عناوین هم نسل خود بود. نورپردازی فوق العاده و بازی با نور این بازی مخصوصا در صحنه هایی که نوری جز نور چراغ قوه در محل وجود ندارد به شکل کاملا درخشانی در بازی کار شده بود و موتور بازی که بهبود یافته موتور بازی قبلی است بسیار مناسب این عنوان میباشد.
انیمیشن های روان و نرم، کیفیت خوب بافت ها و جزییات زیاد چهره دشمنان و همراهان بسیار زیبا کار شده و نشان از برتری بازی در بحث گرافیک هنری نسبت به بسیاری از بازیهای هم نسل خود میباشد…در اوایل شاید اگر از زبان سازندگان می شنویدید که قصد دارند گرافیکی بهتر از عنوان تحسین شده Crysis ارائه دهند،به حرف بازیسازان می خندیدید اما این بازی سازان بر خلاف بسیاری از بازیسازان دیگر به وعده های خود به خوبی هر چه تمام تر عمل کرده اند و می توان انتظار داشت که این بازی یکی از نامزد های دریافت جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۳ باشد.البته هنوز نمی توان با قاطعیت گفت که این اتفاق رخ دهد شاید مشکلات زیادی مثل کنترل نا مناسب و باگهای مختلف مانند بازی Rage که در ابتدا بسیار زیبا به نظر میرسید و به نوعی شبیه این عنوان است ضربه ای جبران ناپذیر بر پیکره بازی وارد کند.
طراحی محیط بسیار عالی کار شده و افکت آتش و آب و خون بسیار زیبا بوده و با تیر خوردن هر کدام از همراهان یا دشمنان خون به شکلی منطقی روی لباس ظاهر میشود.منظور از شکل منطقی این است که دقیقا خون درجایی که مورد اصابت گلوله بوده نمایان میشود که این موضوع به واقعی تر نشان دادن بازی کمک بزرگی میکند.اگر دشمنی را در نزدیکی از بین ببرید خون او روی صفحه نمایش پخش میشود یا اگر در مواقع بارانی به بالای سر خود بنگرید می بینید که قطرات با برخورد به ماسک شخصیت بازی به طرف پایین سر خواهند خورد.حرکت لباس های شخصیت ها بسیار عالی و پر از جزییات می باشد و هنگامی که با انیمیشن روان و نورپردازی عالی ترکیب شوند در یک کلام بازی به شاهکاری در زمینه گرافیک تبدیل خواهد شد.

 

صداگذاری
از این بخش آنچنان که باید و شاید اطلاعاتی منتشر نشده اما در تریلر های منتشر شده،مشاهده شد که دوبله و صداگذاری خود شخصیت و یارانش با لهجه ای روسی و به زیباترین و رسا ترین شکل ممکن بوده و هیچ ایرادی نمی توان به آن گرفت.صدا های مربوط به انفجار و بارش باران بسیار مناسب بوده و در این بخش هم هیچ تاخیری در پخش وجود نداشت.موسیقی بازی متناسب با جو سنگین و وهم آلود بازی بوده و در مواقعی که باید ترس را منتقل کنند این کار را به بهترین صورت انجام میدهند و در درگیری ها باعث افزایش هیجان می شوند و در زمانی که باید بازی را در سبک مخفی کاری پیش ببرید موسیقی آرام بخشی نواخته می شود…به طور کلی در این بازی موسیقی مطمئنا مانند نسخه قبلی آن یکی از نقاط عطف بازی خواهد بود بدون شک!

منبع توضیحات: رایان گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows: XP (32-Bit), Vista, 7 or 8
CPU: 2.2 GHz Dual Core e.g. Intel Core 2 Duo
RAM: 2GB
Direct X: 9.0c
Graphics Card: DirectX 9, Shader Model 3 compliant e.g. NVIDIA GTS 250 (or AMD equivalent e.g. HD Radeon 4000 series) or higher
For 3D Vision Support:
NVIDIA GTX 275 or higher
120Hz Monitor
NVIDIA 3D Vision kit for Windows Vista, 7 or 8

 

سیستم پیشنهادی:

Windows: Vista, 7 or 8
CPU: 3.4 GHz Multi-Core e.g. Intel Core i7
RAM: 8GB
Direct X: 11
Graphics Card: NVIDIA GTX 690 / NVIDIA Titan
For 3D Vision Support:
NVIDIA GTX 690
120Hz Monitor
NVIDIA 3D Vision kit for Windows Vista, 7 or 8

 

تصاویری از محیط بازی:

Metro Last Light screenshots 01 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC Metro Last Light screenshots 02 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

Metro Last Light screenshots 03 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC Metro Last Light screenshots 04 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

Metro Last Light screenshots 05 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC Metro Last Light screenshots 06 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

 

source دانلود بازی METRO: Last Light برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی METRO: Last Light برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی METRO: Last Light برای PC دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۲ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۳ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۴ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۵ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۶ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۷ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۸ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۹ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

 

download دانلود بازی METRO: Last Light برای PC دانلود DVD2ه:     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

 

نسخه فشرده ۶٫۴ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های پیش نیاز بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی METRO: Last Light برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی METRO: Last Light برای PC دانلود آهنگ های بازی به صورت جداگانه

 

ALI بازدید : 352 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)
  چندی پیش بازی crysis3 برای کامپیوتر عرضه شده ولی این بازی دارای مشکلات زیادی از جمله ساپورت نکردن بازی از DIRECTX 10وDIRECTX9
چند وقت پیش شرکت CRYTEC یک پچ برای بازی ساخت که میتواند DX10وDX9را ساپورت کند

برای دانلود این پچ در صورت داشتن مشکل و یا کار نکردن یا کار کردن این پچ در بخش نظرات ، نظرات خود را به من بفرستید.



لینک های دانلود


دانلود با لینک مستقیم

پسورد فایل اول : www.arkham-download.mihanblog.com

پسورد فایل دوم : hx!15a24.b
ALI بازدید : 391 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

dvd دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

زمانی سری بازی های Mortal Kombat یکه تاز بازی های مبارزه ای بودند. دهه ۹۰ میلادی زمانی بود که هرکسی برای بازی کردن آن سر و دست می شکاند. بازی ای که توانسته بود دستگاه های Arcade در پارک ها و کلوپ ها را به تسخیر خود در آورد. بازی ای که شاید خیلی ها Sega Mega Drive خود را فقط برای آن خریداری کردند. اما از زمانی که بازی های سه بعدی و بازی های مبارزه ای دیگری مانند Tekken وارد شدند، سری بازی های Mortal Kombat نمایش کمرنگ تری از خود نشان دادند. شاید بازی هایی مانند Mortal Kombat: Deception و Mortal Kombat: Deadly Alliance را بتوان از نسخه های موفق بسیار خوب این بازی روی کنسول ها نام برد، اما نتوانستند به محبوبیت گذشته دست پیدا کنند. با عرضه نسخه Mortal Kombat vs. DC Universe سازندگان به نوعی تیر خلاص را بر پیکر این بازی زدند تا نسخه های قدیمی این بازی همچنان به عنوان اسطوره ای از این سری بازی ها نام برده شوند. سازندگان با شکست عنوان Mortal Kombat vs. DC Unversed تصمیم گرفتند که نسخه جدید این سری از بازی ها را با استفاده از المان ها موفقیت آمیز نسخه های کلاسیک بسازند. از نمایش های اولیه کاملا مشخص شد که این بازی قصد دارد تا ناکامی های گذشته خود را جبران کند و دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 32-bit: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz | AMD Athlon X2, 2.8 GHz or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS | AMD Radeon 3850 or better

DirectX®: 10

Hard Drive: 10 GB HD space

Additional: Windows XP and DirectX® 9.0c and below not supported

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: 64-bit: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor: Intel Core i5 750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4GHz or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6950 or better

DirectX®: 11

Hard Drive: 10 GB HD space

Additional: Windows XP and DirectX® 9.0c and below not supported

تصاویر محیط بازی :

Mortal Kombat KE S2 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC Mortal Kombat KE S1 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

Mortal Kombat KE S4 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC Mortal Kombat KE S3 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

Mortal Kombat KE S6 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC Mortal Kombat KE S5 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

caution دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PCدانلود DVD1 به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : EmbedUpload RodFile Direct Link

دانلود پارت ۲ : EmbedUpload RodFile Direct Link

دانلود پارت ۳ : EmbedUpload RodFile Direct Link

دانلود پارت ۴ : EmbedUpload RodFile Direct Link

دانلود پارت ۵ : EmbedUpload RodFile Direct Link

دانلود پارت ۶ : EmbedUpload RodFile Direct Link

دانلود پارت ۷ : EmbedUpload RodFile Direct Link

دانلود پارت ۸ : EmbedUpload RodFile Direct Link

download دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PCدانلود DVD2 به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : EmbedUpload RodFile Direct Link

دانلود پارت ۲ : EmbedUpload RodFile Direct Link

————————————————————–

source دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC توضیحات : نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

download دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PCدانلود نسخه BlakBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : EmbedUpload Direct Link

دانلود پارت ۲ : EmbedUpload Direct Link

دانلود پارت ۳ : EmbedUpload Direct Link

دانلود پارت ۴ : EmbedUpload Direct Link

دانلود پارت ۵ : EmbedUpload Direct Link

دانلود پارت ۶ : EmbedUpload Direct Link

دانلود پارت ۷ : EmbedUpload Direct Link

دانلود پارت ۸ : EmbedUpload Direct Link

ALI بازدید : 389 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Remember Me برای PC

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PC-FLT | 7.4GB

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Remember Me v1.0.1-FLTDOX Added

Remember Me Pc cover small دانلود بازی Remember Me برای PC

پاکسازی خاطرات
داستان بازی در سال ۲۰۸۴ و در شهر Neo-Paris روایت می شود. داستان بازی حول شخصیتی به نامNilin می باشد. او در گذشته در شرکتMemoreyes فعالیت می کرد. این شرکت خالق فناوری است که به وسیله ی ان می توان به ذهن افراد نفوذ کرد و خاطرات و افکار آن ها را مشاهده کرد. اکثر افراد معمولی به راحتی مغلوب این فناوری می شوند و تنها تعداد کمی از مردم قابلیت محافظت از خاطرات خود را در برابر این نفوذ دارا هستند.
همانند سایر داستان های این چنینی این فناوری نیز در ابتدا برای کمک به مردم و بازسازی خاطرات انسان های دارای آلزایمر و بیماری های شبیه به آن اختراع شده بود وی به تدریج از از راه خدمت به قدرت گام نهاد و به یک وسیله ی خطرناک تبدیل شد. از این رو شرکت Memoreyes به عنوان خالق این تکنولوژی به یکی از قدرتمند ترین شرکت های جهان تبدیل شد که می تواند بسیاری از فعل و انفعالات مهم را به وسیله ی این فناوری خود تغییر دهد.
Nilin قهرمان اصلی داستان در گذشته به عنوان شکارچی افکار در این شرکت فعالیت می کرد و به تدریج به یکی از برترین شکارچیان ذهن تبدیل شد. هوش و توانایی او در این کار باعث شد تا سران شرکت برای جلوگیری از خطرات احتمالی که ممکن بود Nilin به وسیله ی این توانایی خود ایجاد کند دستور دستگیری او و همچنین پاکسازی خاطرات وی را صادر کنند. از این رو کارفرمای سابق Nilin خاطرات او را به طور کامل از ذهنش پاک می کند و حال Nilin بدون هیچ پیشینه ای به دنیال یافتن خاطرات خود و بازسازی آن می باشد.
پیش مقدمه ی داستان بازی اننین می باشد و Nilin پس از فرار از زندان و حضور در شهر در یک سازمان دیگر مشغول به فعالیت می شود ، سازمانی که علیه شرکت Memoreyes فعالیت می کند و اعتقاد دارد که این فناوری ضد بشریت است . در واقع هدف Nilin از پیوستن به این گروه در درجه ی اول یافتن عاملان دستگیری او و بازسازی خاطرات خویش و همچنین استفاده از خاطرات مهم و توانایی شکار ذهن خود برای پایه ریزی یک انقلاب علیه Memoreyes .
در کل با توجه به اطلاعات منتشر شده از داستان بازی می توان به این نتیجه رسید که Remember Me از داستان بسیار قوی برخوردار است و با توجه به اینکه بازی با فراموشی Nilin آغاز می شود می توان انتظار پیچش های داستان و غافلگیری های زیادی را داشت. Remember Me شما را به آینده ی تارکی که در ان فناوری های بر علیه انسان عمل می کند خواهد برد و به شما نشان می دهد که هر فناوری و تکنولوژی نمی تواند به عنوان یک عامل خدماتی عرضه شود بلکه فناوری نیز می تواند یک خطر محسوب شود.

شکارچی ذهن
گیم پلی Remember Me یکی از برترین گیم پلی ها در نسل حاضر می باشد. طبق نمایش ها و تریلر های منتشر شده از گیم پلی بازی ، بیش از ۵۰۰۰۰ کمبو یا تمام کننده ی مختلف در این بازی وجود دارد که بازیباز می تواند از طریق بخشی در بازی به نام combo laboratory چندین کمبو را با یکدیگر ترکیب کند و کمبو های جدید ایجاد کند. وجود این بخش سبب می شود که مخاطب هر بار به قصد اینکه شاهد کمبوی زیباتر و جدید تری باشد بازی را از ابتدا شرع کند و با تولید کمبو های جدید از بازی لذت ببرد.
البته تمام کمبو ها به این جا ختم نمی شوند بلکه سازندگان تدارک ویزه ای برای این بخش در بازی دیده اند . تعدای کمبوی بسیار زیبا و البته قوی نیز در جریان بازی وجود دارد که تنهایی زمانی قابل استفاده و قعال خواهد شد که میزان تمرکز Nilin به حد مشخصی برسد . این ضربات S pressens نام دارند که دارای انواع مختلفی نیز می باشند که مهم ترین ان ها حالت Logic bomb می باشد. در این حالت Nilin به هنگام مبارزه یک ماده ی انفجاری بسیار قوی را بر روی بدن دشمن جا سازی می کند و با هل دادن او به سمت سایر دشمنان سبب می شود که با انفجار ماده ی انفجاری دشمنانی که تا فاصله ی معینی از محل انفجار قرار دارند نابود شوند.
همچنین Nilin این قابلیت را نیز دارا است که می تواند ربات ها را هک کند و با تغییر سیستم آن ها ، از آن ها به عنوان یار برای خود در مقابله با دشمنان استفاده کند . در واقع می توان گفت گیم پلی Remember Me ترکیبی از مبارزات هیجان انگیز بازی های اکشن چون سری Batman همراه مخفی کاری های موجود در بازی های این سبک چون Splinter Cell می باشد. همچنین زامبی های نیز در این بازی وجود دارند که البته در موارد بسیار کم شاهد مبارزه و رویارویی با آن ها خوایهم بود. البته آن ها در فاضلاب های شهر وجود دارند و مانند سری رزیدنت اویل همواره در سر ره شما وجود نخواهند داشت.
بازی تا حدودی شبیه به عناوین جهان آزاد می باشد ولی نه به حدی که همانند سری GTA قادر به گشت و گذار در محیط و شهر باشید بلکه تنها قادرید روش های انجام ماموریت و همچنین اطلاعاتی درباره ی اهداف خود را از طریق جست و جو در محیط بیابید. البته شما می توانید به فروشگاه های موجود در بازی مراجعه کنید و با خرید حافظه ی مورد نظر خود اطلاعاتی که درباره ی هدف خود نیاز دارید را بی هیچ مشکلی به دست آورید.
همانطور که گفته شد Nilin یک شکارچی ذهن است و به راحتی می تواند حافظه ی افراد را تغییر دهد . او بدون اینکه نیاز به سلاحی داشته باشد می تواند با نفوذ به خاطرات هدف خود و تغییر آن ها به نوعی که باعث شود هدف مورد نظر دچار عذاب وجدان شود ، باعث شود هدف خود کشی کند و وی بدون حتی دست زدن به اسلحه هدف خود را نابود کرده باشد. به این ترتیب نباید انتظار وجود سلاح های گرم را در طول گیم پلی بازی داشت زیرا Nilin خود بزرگترین سلاح را دارا است و ان توانایی نفوذ به ذهن دشمنان خود و تغییر آن به سود خود می باشد.

مرا به خاطر آور
Remember Me عنوانی است که در ابتدا ساخت ان متوقف شده بود و می رفت که به عناوین بپیونند که هیچ وقت ساخته نشدند ولی شرکت Capcom که به خوبی از پتانسل بالای این بازی با خبر بود امتیاز ساخت آن را خریداری کرد و حال شاهد یک IP جدید هستیم که می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد. وجود داستانی جالب که به آینده ی تاریک بشریت می پردازد و عوقاب پیشرفت تکنولوژی را به تصویر می کشد یکی از نقاط قوت این بازی می باشد. همچنین گیم پلی بسیار جذاب و هیجانی ببازی و وجود ایده های نوآورانه در این بخش چون سفارشی سازی کمبو ها هر چه بیشتر Remember Me را به یک عنوان تراز اول تبدیل کرده است .

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows Vista®/XP, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better
Hard Drive:9 GB HD space
Sound:Standard audio device
Other Requirements:Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows Vista®, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® Core™ Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better
Hard Drive:9 GB HD space
Sound:Standard audio device
Other Requirements:Broadband Internet connection

تصاویری از محیط بازی:

Remember Me screenshots 01 small دانلود بازی Remember Me برای PC Remember Me screenshots 02 small دانلود بازی Remember Me برای PC

Remember Me screenshots 03 small دانلود بازی Remember Me برای PC Remember Me screenshots 04 small دانلود بازی Remember Me برای PC

Remember Me screenshots 05 small دانلود بازی Remember Me برای PC Remember Me screenshots 06 small دانلود بازی Remember Me برای PC

source دانلود بازی Remember Me برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود بلاک کنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

caution دانلود بازی Remember Me برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

توجه مهم: کاربران محترم وبسایت دانلودها، با توجه به کپی رایت دار بودن سرور Direct Link 2 و شکایت شرکت مایکروسافت از لینک های قرار گرفته این شرکت بر روی این سرور، اکانت وبسایت و تمامی فایل های موجود بر روی آن پاک شده اند. اگر شما در حال دانلود از این سرور بوده اید، برای ادامه ی دانلود خود لطفا اینجا را مطالعه بفرمایید و بدون هیچ مشکلی فایل های خود را دریافت نمایید. ممنون از همکاری شما.

download دانلود بازی Remember Me برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Putlocker Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۲ : Putlocker Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۳ : Putlocker Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۴ : Putlocker Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۵ : Putlocker Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۶ : Putlocker Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۷ : Putlocker Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۸ : Putlocker Embedupload Direct Link

——————————————————————-

نسخه فشرده ۴٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: کاربران عزیز بنا به درخواست زیاد شما عزیزان، لینک های سرور Direct Link 2 دوباره قرار داده شد. لطفا قبل از شروع دانلود از این سرور حتما اینجا را مطالعه نمایید.

download دانلود بازی Remember Me برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

——————————————————————-

download دانلود بازی Remember Me برای PC دانلود Remember Me v1.0.1-FLTDOX

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 1,728
  • بازدید کلی : 87,344
  • کدهای اختصاصی


    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • کد بستن راست کلیک

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا