loading...
ایسوس گیم
ALI بازدید : 372 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Deadpool برای PC

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

Deadpool pc cover دانلود بازی Deadpool برای PC

سیستم گیم پلی بازی هم با توجه به تریلر ها و توضیحات سازندگان جذاب هب نظر می رسد.در این بازی که در سبک Hack & Slash ساخته می شود، می توانید به ذرادخانه ای از تفنگ های مختلف،پتک ها و انواع شمشیر و اسلحه های لیزری و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشید.جالبی سیستم بازی اینجاست که خود شخصیت Deadpool با توجه به نحوه بازی کردن بازیکن با او حرف هایی می زند و ممکن است حتی به او کنایه هایی هم بزند.علاوه بر این خود Deadpool در صورتی که در جایی گیر کنید و ندانید که چه کار کنید،شما را را هنمایی می کند و به شما می گوید که کجا بروید و چه دکمه ای را بزنید.زیربنای سیستم مبارزاتی بازی بر پایه استفاده از هم از شمشیر و هم از اسلحه است.به صورت استاندارد،Deadpool با اسلحه و شمشیر مجهز شده اما می تواند در طی بازی پتک و دیگر سلاح را نیز به کار بگیرد.اکشن بازی با توجه به سبک بازی بسیار سریع است و شما را خسته نخواهد کرد.فنون و کامبو هایی که در بازی جاگذاری شده اند به چالش برانگیزی بازی کمک بسزایی کرده اند.

شخصیت پردازی در این بازی نیاز به خوب کار شدن دارد و با توجه به تریلر ها می توان گفت که این کار به خوبی انجام گرفته است.صداگذاری شخصیت Deadpool توسط Nolan North‌انجام می شود.کسی که صدایش را در بازی هایی مانند سری Assassin’s Creed در نقش دزموند و در سری Uncharted‌در نقش Nathan Drake شنیده ایم.پس نگران دیالوگ ها و برقرای ارتباط با صخیت بازی نباشید،چرا که صداگذاری ماهر در حال انجام این کار است.با توجه به تریلر های بازی می توان گفت که آقای نورت به خوبی از پس صداگذاری این شخصیت شوخ طبع کامیک های مارول بر آمده است.

گرافیک بازی به لطف موتور Unreal Engine 3 بسیار چشم نواز و زیباست.افکت خون ها و قطع شدن دست ها و پاها و غیره به خوبی از کار در آمده اند که باعث شده است تاثیر گذاری محیط و برقراری ارتباط با بازی و محیط آن بهتر باشد.البته قضاوت اصلی در رابطه با گرافیک بازی را تنها هنگام بازی کردن ان می توان کرد اما با توجه به تجربیاتی که با ساخته های High Moon Studios در سری Transformers داشتیم،میتوان گفت که گرافیک بازی هم به خوبی از کار در خواهد آمد.

Deadpool مخصوصا به خاطر شخصیت اصلی اش یکی از بازی های مورد انظار همگان مخصوصا در این دوره بی بازی ای خواهد بود.طبق روال هر ساله،با به پایان رسیدن امتحانات نوبت دوم،عرضه بازی ها نیز کم و کمتر می شود و با شروع مجدد سال تحصیلی مجددا شدت می گیرد و در امتحانات نوبت اول به اوج می رسد. بگذریم. به هر حال به توجه به اطلاعاتی که از این بازی در دست هست،میتوان انتظار یک بازی هیجان انگیز و خنده دار و صد البته جذاب را داشت.

منبع توضیحات: وبسایت بازی نامه

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Duo E8200 @ 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750
RAM: 2 GB RAM
VGA: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD4850 with 512MB RAM
DX: 9.0c
OS: Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP
HDD: 7 GB HD space
Sound: DirectX® 9.0c or later

تصاویری از محیط بازی:

Deadpool screenshots 01 small دانلود بازی Deadpool برای PC Deadpool screenshots 02 small دانلود بازی Deadpool برای PC

Deadpool screenshots 03 small دانلود بازی Deadpool برای PC Deadpool screenshots 04 small دانلود بازی Deadpool برای PC

Deadpool screenshots 05 small دانلود بازی Deadpool برای PC Deadpool screenshots 06 small دانلود بازی Deadpool برای PC

source دانلود بازی Deadpool برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

caution دانلود بازی Deadpool برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی Deadpool برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۲ : Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۳ : Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۴ : Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۵ : Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۶ : Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۷ : Embedupload Direct Link

نسخه فشرده ۴٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

download دانلود بازی Deadpool برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۲ : Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۳ : Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۴ : Embedupload Direct Link

دانلود پارت ۵ : Embedupload Direct Link

ALI بازدید : 498 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

  • بازديد: 0

دانلود رایگان بازی کامپیوتری فوق العاده مرد عنکبوتی Spiderman : Friend Or Foe

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 2 اسفند ماه 1388

SpiderMan4.jpg
همواره بازی هایی که بر اساس فیلم های موجود و بر اساس متن آنها ساخته شود ، طرفداران زیادی پیدا می کند و مورد علاقه خیلی از بازی دوستان واقع می شود . یکی از بازی هایی که بر اساس داستان فیلم ساخته شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است بازی SpiderMan می باشد که اینک قصد داریم نسخه جدید این بازی بسیار زیبا و مهیج را برای شما آماده کرده ایم ، این بازی که بر اساس فیلم زیبا و پرطرفدار مرد عنکبوتی ساخته شده از شخصیتی به نام مرد عنکبوتی ساخته شده که این شخصیت سوپر قهرمان همواره با حرکات هیجان انگیز و جالب و قهرمانانه خود به مبارزه با دشمنان بر خواسته و با سلاح های تخیلی و جالبی که استفاده می کنند ، سرگرمی فراوانی برای علاقمندان فراهم آورده است.
این بازی که محصول جدیدی از شرکت ActiVision می باشد دارای گرافیک بسیار بالا و سبکی متفاوت از بازی های دیگر با هیجان بالا به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.
هم اکنون نسخه جدیدی از این بازی ارائه شده که این بازی بسیار زیبا را برای شما در میهن دانلود آماده کرده ایم ، امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا را می توانید در ادامه مطلب ببینید.
برخی ویژگی های بازی Spiderman Friend Or Foe :
- گرافیک بسیار عالی
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- دارای شخصیت های سوپر قهرمان
- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان
- استفاده از سلاح برای مبارزه با دشمنان بر اساس فیلم مرد عنکبوتی
- اجرای بازی به صورت مرحله به مرحله و دارای مراحلی داستانی و جذاب
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیتم عامل XP/Vista/7
DirectX 9
پردازنده 1.6 GHz
رم 256 MB
ALI بازدید : 437 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Crysis 3 برای PC

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

|کرک فیکس نهایی بازی با نام Crackfix 2 INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

crysis3 cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PC

dvd دانلود بازی Crysis 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD (نه گیگا بایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Crysis 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد ۱۲ یا ۱۶ نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.

در نمایش هایی که از این قسمت منتشر شد، ۲ دقیقه از این بازی را به بازیکنان نشان داده شد و ۵ راند مختلف از بازی منتشر شد. صحنه های جالب بازی شامل از بین بردن Trooperها توسط Hunterها بود. Trooperهایی که در این بازی از پا درمی آورید، خودشان به عنوان Hunter به بازی می آیند. روند بازی به این شکل است که آخرین فردی که زنده بماند، پیروز میدان خواهد شد. موضوع جالب این بخش، اینجاست که Trooperها دست به هر کاری می زنند تا شما را وادار به ورود به صحنه های اکشن کنند. Trooperها با مشاهده شما، فریاد می زنند و سایر افراد را خبر می کنند تا به سمت شما بیایند. به همین دلیل شما باید سریع حرکت کنید و یا هر گوشه از بازی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از دست Trooperها فرار کنید و راه تازه ای برای کشتن آن ها پیدا کنید. در این حالت به بهترین شکل احساس می کنید که در نقش یک Predator قرار دارید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8
CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo / 2.7 GHz AMD Athlon 64X2
RAM: At least 2 GB / 3 GB for Windows Vista
HARD DRIVE: At least 17 GB of free space
VIDEO: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM or better / NVidia GTS 450 or AMD Radeon HD5770

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8
CPU: 2.4 GHz Intel Core i5-750 / 2.7 GHz AMD Phenom II X4 805
RAM: At least 4 GB
HARD DRIVE: At least 17 GB of free space
VIDEO: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM or better / NVidia GTX560 or AMD Radeon HD5870

تصاویری از محیط بازی:

Crysis 3 S2 s دانلود بازی Crysis 3 برای PC Crysis 3 S1 s دانلود بازی Crysis 3 برای PC

Crysis 3 S3 s دانلود بازی Crysis 3 برای PC Crysis 3 S4 s دانلود بازی Crysis 3 برای PC

Crysis 3 S5 s دانلود بازی Crysis 3 برای PC Crysis 3 S6 s دانلود بازی Crysis 3 برای PC

source دانلود بازی Crysis 3 برای PC توضیحات نصب: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack واقع در DVD2 را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

crysis3 print pc small دانلود بازی Crysis 3 برای PC

caution دانلود بازی Crysis 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی Crysis 3 برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۶ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۷ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۸ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۹ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Crysis 3 برای PC دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۶ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۷ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۸ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

——————————————————————–

نسخه فشرده ۹٫۲ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه بخش Multiplayer بازی و همچنین زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند. کیفیت بازی، ویدیوها و صداهای بازی بدون تغییر بوده و کیفیت اوریجینال خود می باشند.

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

download دانلود بازی Crysis 3 برای PC دانلود DVD1 نسخه BlackBox:

دانلود پارت ۱ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Crysis 3 برای PC دانلود DVD2 نسخه BlackBox:

دانلود پارت ۱ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Embedupload Direct Link 2 Direct Link

——————————————————————–

دانلود Crackfix INTERNAL-RELOADED:

کرک فیکس نهایی بازی سرانجام توسط گروه ریلودد عرضه شد. توسط این کرک شما می توانید رئیس نهایی (Final Boss) را نیز شکست داده و بازی را به اتمام برسانید. دقت داشته باشید که شما چه نسخه کامل بازی چه نسخه بلک باکس را دانلود کرده باشید، نیاز به این کرک فیکس دارید که توضیحات نصب آن و لینک دانلود آن در زیر وجود دارد.

source دانلود بازی Crysis 3 برای PC توضیحات نصب Crackfix 2 INTERNAL-RELOADED:

به محل نصب بازی، به فولدر bin32 رفته و فایل rldea.dll را پاک نمایید. حال فایل های موجود در فولدر Crackfix که دانلود نموده اید را در همین آدرس یعنی فولدر bin32 کپی نمایید. فایل اجرایی بازی را هم دقت داشته باشید مثل توضیحات اصلی نصب بازی، حتما توسط فایروال خود بلاک کرده باشید.

download دانلود بازی Crysis 3 برای PC دانلود: Embedupload Direct Link

ALI بازدید : 8629 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

SpiderMan4.jpg 

 
spiderman5.jpgspiderman3.jpgspiderman2.jpgspiderman1.jpg
 
به پوشه ایکه این بازی را نصب کردید بروید و در این پوشه گزینه
Game
را حذف کرده و این پوشه کرک را دانلود کرده وبه همان پوشه ایکه بازی را نصب کردید کپی کنید و این بازی بدون اشکال درخدمت شماست
 http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=bc2f931bed487d6e88a3267a5469c62e دانلود کد تقلب بازی با لینک مستقیم

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=e0973cc10658753a3fb4718b9966fd8d    دریافت سیو بازی با لینک مستقیم


http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=2fb2c9fb0234d0fe057980fa39be6c03   دریافت کرک بازی با لینک مستقیم

ALI بازدید : 649 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی کامپیوتری فوق العاده مرد عنکبوتی Spiderman : Friend Or Foe

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 2 اسفند ماه 1388

SpiderMan4.jpg
همواره بازی هایی که بر اساس فیلم های موجود و بر اساس متن آنها ساخته شود ، طرفداران زیادی پیدا می کند و مورد علاقه خیلی از بازی دوستان واقع می شود . یکی از بازی هایی که بر اساس داستان فیلم ساخته شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است بازی SpiderMan می باشد که اینک قصد داریم نسخه جدید این بازی بسیار زیبا و مهیج را برای شما آماده کرده ایم ، این بازی که بر اساس فیلم زیبا و پرطرفدار مرد عنکبوتی ساخته شده از شخصیتی به نام مرد عنکبوتی ساخته شده که این شخصیت سوپر قهرمان همواره با حرکات هیجان انگیز و جالب و قهرمانانه خود به مبارزه با دشمنان بر خواسته و با سلاح های تخیلی و جالبی که استفاده می کنند ، سرگرمی فراوانی برای علاقمندان فراهم آورده است.
این بازی که محصول جدیدی از شرکت ActiVision می باشد دارای گرافیک بسیار بالا و سبکی متفاوت از بازی های دیگر با هیجان بالا به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.
هم اکنون نسخه جدیدی از این بازی ارائه شده که این بازی بسیار زیبا را برای شما در میهن دانلود آماده کرده ایم ، امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا را می توانید در ادامه مطلب ببینید.
برخی ویژگی های بازی Spiderman Friend Or Foe :
- گرافیک بسیار عالی
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- دارای شخصیت های سوپر قهرمان
- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان
- استفاده از سلاح برای مبارزه با دشمنان بر اساس فیلم مرد عنکبوتی
- اجرای بازی به صورت مرحله به مرحله و دارای مراحلی داستانی و جذاب
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیتم عامل XP/Vista/7
DirectX 9
پردازنده 1.6 GHz
رم 256 MB
ALI بازدید : 441 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Amazing Spider-Man برای PC

The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

 

dvd دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

بازی در نیویورک اتفاق می افتد و در طول بازی می توانید Time Square را مشاهده کنید که قبلاً مانند آن را در بازی Prototype دیده بودید. برخی از محیط های بازی به بازی Prototype شباهت دارند. دوربین جدیدی برای بازی طراحی شده که در سمت راست و بالای مرد عنکبوتی قرار می گیرد و حرکات او را به شکل بسیار خوبی به نمایش درمی آورد. همان طور که گفتیم، قابلیت Web Rush قدرت جدیدی است که استودیوی Beenox به بازی اضافه کرده است. با استفاده از این قدرت مرد عنکبوتی می تواند به آرامی حرکت کند و کارهای بی سر و صدای زیادی انجام دهد.

این موضوع می تواند در قسمت هایی به شما کمک کند که مبارزه های بسیار سختی را در پیش خواهید داشت. با زدن یک دکمه، مرد عنکبوتی می تواند مانند هنرمندان پارکور حرکت کند و دشمنش را در زمان کوتاهی تار پیچ کند! با استفاده از قدرت Web Rush می توانید در برخی قسمت ها سرعت مرد عنکبوتی را نیز زیاد کنید. سازندگان بازی با استفاده از این قدرت می توانستند، شهر را به سرعت طی کنند و به منطقه های مختلف آن بروند. همچنین این قدرت قابلیت تقویت شدن نیز دارد و بازیکنان در نسخه نهایی می توانند قدرت های مرد عنکبوتی را ارتقاء دهند. بازیکنان می توانند در منطقه منهتن بازی کنند و با دشمنانی که به صورت تصادفی در آن شکل می گیرند، مبارزه کنند. در طول بازی مراحلی را با پیتر پاکر طی می کنید که بیشتر شامل تهیه عکس های مختلف می شوند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or (Windows® XP (with Service Pack 3) and DirectX® 9.0c) or (Windows Vista® with Service Pack 2)
GPU RAM: 512 MB 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX® 9.0c with Shader Model 3 support.
GPU: NVidia GeForce 8800 GT / AMD Radeon HD4770
CPU: Intel Core® 2 Duo 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800
RAM: 3 GB of Memory
HDD: 8.1 GB of uncompressed hard disk space (Plus 500 MB for swap file)

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1
CPU: Intel Core® 2 Quad 2.4 Ghz or AMD Athlon II X4 2.6 Ghz
GPU: Nvidia GeForce 285 GTX / AMD Radeon HD4830
RAM: 4 GB of Memory

HDD: 8.1 GB of uncompressed hard disk space (Plus 500 MB for swap file)

 

تصاویری از محیط بازی:

The Amazing Spiderman S2 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC The Amazing Spiderman S1 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

The Amazing Spiderman S3 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC The Amazing Spiderman S4 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

The Amazing Spiderman S5 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC The Amazing Spiderman S6 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

 

source دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید و به اجرای بازی بپردازید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ مهر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link

 

- دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

download دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC - دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

 

ALI بازدید : 357 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

Medal of Honor Warfighter-FLT | 16 GB

 

Medal of Honor Warfighter دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

 

dvd دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

نیروهای آمریکایی با نیروهای بومی فیلیپین دست به دست هم می دهند تا تروریست های منطقه را نابود کنند. مرحله در یک ساختمان بزرگ شروع می شود که پر از آب است. این بخش به خوبی یک FPS پرخرج را نشان می دهد و لحظات هیجانی، انفجار و تکه تکه شدن ساختمان در آن دیده می شوند. یکی از قابلیت های جالب بازی، گذر از درها است. می توانید با لگد آن ها را باز کنید، از C4 استفاده کنید و یا ابتدا آن را نیمه باز کرده و یک Flashbang به داخل اتاق بفرستید و در صحنه آهسته وارد اتاق شوید. دموی بازی، ما را وارد آب می کند، شما می توانید سوار قایق های جت شوید و با استفاده از تیربار، دشمنان روی پشت بام ها را از پا درآورید. این مرحله به خوبی فیزیک قدرتمند موتور Frostbite 2 را نشان می دهد و شما می توانید مشاهده کنید که یک ساختمان از هم می پاشد و چه اثری بر جای می گذارد. دمو با این صحنه تمام می شود که دو هلیکوپتر قایق ها را بلند می کنند و در حالیکه Tier 1 پیروزمندانه با هلیکوپتر و قایق در هوا است، این مرحله به پایان می رسد.

مسلماً بخش چندنفره یکی از مضامین اصلی فروش بازی است و گودریچ (Goodrich) قول بخش بسیار جالبی را داده است. بازی در بخش چندنفره خیلی شبیه به FIFA کار می کند و اجازه می دهد که مخاطب در کشوری که دوست دارد، مبارزه کند. ۱۲ نیروی بین المللی Tier 1 از ۱۰ کشور مختلف در بازی وجود دارند که شامل آمریکا، بریتانیا، آلمان، استرالیا و لهستان هستند. گودریچ بر این باور است که بازیکن ها دوست دارند ملیت خود را در بخش چندنفره نمایش دهند و او این بخش را Blue on Blue می داند، جایی که خوب ها با خوب ها مبارزه می کنند! گودریچ به این موضوع اشاره می کند که این بخش همانند دعواهای مدرسه ای خواهد بود. چیزی که Medal of Honor: Warfighter نشان داد، قاب بازی های اول-شخص را نمی شکند و آنچنان چیز جدیدی را اضافه نمی کند، ولی در عوض بازی سعی می کند که عنوانی درخور باشد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista SP1

CPU : 2.4 GHz Intel Core 2 Duo / 2.7 GHz Athlon X2

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: NVidia 8800 GTS 512 MB VRAM or better / ATI Radeon 3870 512 MB VRAM

DirectX®: DirectX 10.1

سیستم پیشنهادی بازی  :

OS: Windows 7 SP1

CPU : 3 GHz Intel Core 2 Quad / 3 GHz AMD Phenom II X4

RAM: 4 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: NVidia GTX 560 1024 MB VRAM or better / ATI Radeon 6950 1024 MB VRAM

DirectX®: DirectX 11

 

تصاویر محیط بازی :

Medal of Honor Warfighter S2 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC Medal of Honor Warfighter S1 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

Medal of Honor Warfighter S4 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC Medal of Honor Warfighter S3 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

Medal of Honor Warfighter S6 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC Medal of Honor Warfighter S5 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

 

caution دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC توضیحات نصب : پس از دانلود فایل ISO را با برنامه ی Winrar اکسترک کنید ، همچنین می توانید آن را با استفاده از نرم افزارهایی همچون Demon Tools مونت نمایید . با استفاده از DVD1 بازی را نصب کنید . و کرک به صورت خودکار اعمال خواهد شد . اگر در کرک کردن مشکل داشتید ، کرک را به صورت جداگانه دریافت نمایید و در محل نصب بازی کپی کنید . بازی را با فایل launcher.exe اجرا کنید و بهتر است این فایل رو با فایروال بلوک نمایید . اگر در ویندوز XP در نصب بازی مشکل دارید ، فایل MOHW1.zip, MOHW2.zip (موجود در DVD1 و ۲ ) را اکسترک کنید (بدون نصب) و همچنین فایل آپدیت (Update_common.zip) و کرک (Crack.zip) را نیز در همان پوشه بریزید .

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC دانلود DVD1 در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

 

  download دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC دانلود DVD2 در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link  

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

 

download دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC دانلود کرک FLT بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC دانلود آپدیت بازی به صورت جداگانه

 

- هردوی فایل های بالا (کرک و آپدیت) در DVD2 و در پوشه Fairlight موجود می باشند .

 

ALI بازدید : 446 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه FLT بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

sniper ghost warrior 2 cover small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

 

در سال ١٩٩٣ و پس از سرنگونی دولت دموتراتیک Isla Trueno جنگی بین بوسنی و صربستان اتفاق می افتد. در این بین هم شخصیت اصلی بازی که مشاور امنیتی و خصوصی کاپیتان کول اندرسون از جناح بوسنی می باشد ، برای کمک به همرزمان خود و سرکوب کردن اقدامات دشمن که صرب ها خواهند بود، ماموریت های مختلف خود را به مانند یک روح در سراسر جهان از جمله جنگ های شهری در سارایوو تا جنگل های استوایی در برمه و کوه های تبت برای دستیابی به اهداف خود آغاز خواهد کرد. در این بین شخصیت اصلی برای موفقیت در ماموریت های خود سختی هایی از جمله شکنجه ، سرمایی فراتر از حد تصور و تشنگی و گشنگی را به جان خواهد خرید .ماموریت هایی که فقط یک تک تیرانداز قادر به تحمل آن می باشد.
به هر حال این تنها گفته هایسست که City Interactive از هسته اصلی داستان بازی در این نسخه اعلام کرده است و با توجه به درس گرفتن از اشتباهات گذشته به نظر می رسد که در این نسخه با داستان بهتر و همچنین روایت بهتری روبرو خواهیم شد.

 

با CryENGINE 3 دنیا زیباتر می شود :

نسخه قبلی با موتور  Chrome Engine 4 ساخته شد و علی رغم نمایی زیبا از جنگل با کمی دقت به راحتی می شد عمق فاجعه را در گرافیک فهمید که طراحی زشت صورت ها که به مانند پلاستیک بودند و انیمیش شخصیت ها تنها گوشه ای از این فاجعه می باشد. اولین نکته ای که بلا فاصله در هنگام مشاهده ویدیوها جلب توجه بسیاری خواهد کرد در مورد گرافیک بازی می باشد که این بار به لطف استفاده از موتور قدرتمند CryENGINE 3 و همچنین بنا به گفته های city-interactive گرافیکی خیره کننده را ارائه خواهد داد. جزئیات محیط و همچنین غنی بودن آن در مقایسه با قسمت اول به قدری زیباست که در مقایسه با قسمت یک شوخی به نظر می رسد. محدوده دید بازیباز بسیار گسترده تر از قبل شده و نورپردازی به عنوان یکی از عوامل که تاثیر بسیاری در بهتر شدن گرافیک خواهد داشت در این نسخه نمود بهتری پیدا کرده است. نحوه شکسته شدن نور از میان شاخ و برگ های درختان کاملا طبیعی بوده و نوری که از پنجره ای ره به داخل پیدا می کند به زیبایی هر چه تمام تر نمایش داده می شود. جزییات شخصیت ها پیشرفت بسیاری را به خود دیده است اما برای عنوانی که با موتور CryENGINE 3 ساخته می شود جای کار بیشتری را خواهد طلبید. همچنین انیمیشن شخصیت ها هم در زمان برخورد تیر و اصابت چاقو کاملا از روی واقعیت طراحی شده است و این تلاش بسیار سازندگان را می رساند.
کیفیت بافت ها و آبجکت ها در این نسخه بیشترین پیشرفت را داشته است و رنگ بندی عالی محیط به خصوص در محیط های بسته نکته ایست که باید به آن توجه کرد.  تخریب پذیری بازی چندان زیاد نیست ولی تاثیر پذیری آن در سطح خوبیست. فرو ریختن یک ساختمان جلوه بسیار جالبی را دارد. این بار تیم سازنده تمامی سلاح ها را از روی مدل های واقعی طراحی کرده است تا دیگر از این حیث ایرادی نتوانبه بازی گرفت. البتهبعضا در نمایش های بازی پیش آمده که بافت ها بعضی از اشیاها به خصوص جعبه ها بعد از چند ثانیه نمایان می شود و حتی در بعضی از مواقع حتی چند ثانیه ای برای تشکیل این بافت ها طول خواهد کشید که برای بازی هایی که در این سال عرضه می شوند اصلا جالب نیست. همچنین CryENGINE 3 این اجازه را می دهد تا دشمنان بیشتری در محیط به نمایش دربیایند.

منبع توضیحات: رایان گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2.2 GHz dual core Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2 or better
RAM: 2GB
Graphics: DirectX 9 compatible card with 512 MB RAM, Nvidia 8800 GT or AMD Radeon 3850 or better.
Operating system: Windows XP SP 3/ Windows Vista SP1
HDD: 9 GB free hard drive space

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: 2.6 GHz quad core Intel Core i5 or AMD Phenom X4 processor
RAM: 4GB system memory
Graphics: DirectX 11 compatible graphics card with 1GB RAM, Nvidia GTX 560 or AMD 6850.
Operating system: Windows 7
HDD: 9 GB free hard drive space

 

تصاویری از محیط بازی:

sniper ghost warrior 2 screenshots 01 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC sniper ghost warrior 2 screenshots 02 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

sniper ghost warrior 2 screenshots 03 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC sniper ghost warrior 2 screenshots 04 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

sniper ghost warrior 2 screenshots 05 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC sniper ghost warrior 2 screenshots 06 small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

 

source دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید و دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی توسط فایروال شما بلاک شده باشد تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

sniper ghost warrior 2 print small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

 

caution دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

نسخه فشرده ۴٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه هیچ چیزی نه از بازی کاسته شده و نه از کیفیت چیزی کم شده است. تنها بازی فشرده سازی گردیده است و همه ی جزیئات بازی به صورت اوریجینال می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC دانلود BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

ALI بازدید : 378 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Far Cry 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Far Cry 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب
ALI بازدید : 267 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Tomb Raider برای PC

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 10 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۶٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

آپدیت ۱٫۰٫۷۱۸٫۴ به پست افزوده شد

 

Tomb Raider PC دانلود بازی Tomb Raider برای PC

 

dvd دانلود بازی Tomb Raider برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Tomb Raider برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

دانلود + ادامه مطلب

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 1,727
  • بازدید کلی : 87,343
  • کدهای اختصاصی


    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • کد بستن راست کلیک

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا